10 czerwca odbędzie się II Forum Marketingowe Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej „Sponsoring – strzał w dziesiątkę czy wyrzucone pieniądze?”. Podczas spotkania zaprezentowane zostaną przykłady efektywnej współpracy świata biznesu, kultury i sztuki. Prelegenci postarają się dać odpowiedź na pytania:
– czy sponsoring to strzał w dziesiątkę, czy wyrzucone pieniądze,
– czy może i powinien być traktowany jako efektywne narzędzie marketingowe,
– jaką rolę odgrywa w budowaniu wizerunku firmy,
– jakie wydarzenie należy wybierać by odnieść zamierzone cele,
– czy warto angażować się w sponsoring sztuki bądź wydarzeń sportowych – jeśli tak to dlaczego?
Wśród prowadzących zajęcia znajdą się m.in. prof. Andrzej Sznajder, Instytut Marketingu Międzynarodowego SGH, Patrick K Magyar, PKM Konsulting GmbH, Agata Podczaska, Commitment to Europe, Roman Gutek, Gutek Film, Rafał Dutkiewicz, Prezydent Wrocławia i Grzegorz Kiszluk, Brief.
Forum odbędzie się w Fabryce Trzciny. Szczegółowe informacje są dostępne na stronie www konferencji, a wortal PRoto jest patronem medialnym wydarzenia.(psp)