W październiku 2024 roku wystartowała kampania wizerunkowa agencji rozwoju gospodarczego i turystycznego IDM Südtirol. Celem inicjatywy jest promocja wśród polskich turystów jednego z włoskich regionów – Południowego Tyrolu – jako kierunku na tegoroczny zimowy wypoczynek.
Za działania mediowe odpowiada agencja Mediaplus należąca do Group One we współpracy z agencjami Salestube oraz Labcon. Mediaplus zajmowało się przygotowaniem strategii, planowaniem oraz zakupem mediów. Strony rozpoczęły współpracę w drugiej połowie 2024 roku.
W kampanii promowane są kluczowe ośrodki zimowe w regionie, w tym Maso Corto / Val Senales, Ahrntal / Valle Aurina, Obereggen i Carezza w dolinie Eggental, Seiser Alm / Alpe di Siusi, Kronplatz oraz Sterzing-Ratschings.
Działania związane z promocją Południowego Tyrolu prowadzone są w internecie, m.in. na takich platformach jak YouTube, Facebook i Instagram.
Powstał także spot „Zima we Włoszech. Odkryj Południowy Tyrol” promujący region jako kierunek umożliwiający aktywny wypoczynek zimą.
Ponadto w ramach kampanii zaplanowano także publikację artykułów w prasie i w internecie. Z początkiem listopada rozpoczną się także działania OOH w popularnych lokalizacjach w centrach handlowych.
Działania programmatic display i video realizowane są we współpracy z agencją marketingową Salestube. Agencja razem z Labconem realizuje również kampanię Rich Media. Z kolei agencja MSL odpowiada za działania z zakresu public relations oraz współpracę z influencerami. (kn)