piątek, 22 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPOLZAK MARKETING 2017. Efektywne zakupy marketingowe i PR

POLZAK MARKETING 2017. Efektywne zakupy marketingowe i PR

24 maja w hotelu Novotel Warszawa Airport odbędzie się konferencja POLZAK MARKETING 2017. To pierwsze tego typu spotkanie organizowane przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja. Spotkanie będzie okazją do wymiany poglądów między profesjonalistami ze strony zakupów, marketingu oraz agencji.

Konferencja odbywa się w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja, którego celem jest ustalenie najlepszych standardów zakupowych i przetargowych w 8 kategoriach marketingowych: zakup mediów, komunikacji digital i usług full service, komunikacji PR, brandingu, eventów, incentive travel oraz produkcji TV.

W ramach poszczególnych modułów programu na konferencji  zostaną zaprezentowane miedzy innymi:

  • Raport IAA Polska: Pozycja Dyrektora Marketingu w Przedsiębiorstwie oraz relacje Działu Marketingu z dostawcami usług marketingowych
  • Finansowe aspekty efektywnej współpracy Reklamodawcy i Agencji: Terminy płatności i koszt pieniądza w czasie. Odbiory częściowe i etapowanie płatności.
  • Jak zaangażować agencje w przetargu? Moduł na podstawie procesu przetargowego na obsługę komunikacji marki IKEA
  • Czy zakupy marketingowe rzeczywiście są subiektywne? Jakie cele stawiać w komunikacji marketingowej, jak je mierzyć? Rola Marketingu i Zakupów w tworzeniu efektywnej komunikacji. Case na podstawie konkursu Effie Awards  oraz kampanii Lecha Premium, zdobywcy Nagrody Srebrne Effie 2015
    Zakupy Incentive Travel zaprezentowane z 3 stron procesu zakupowego – z perspektywy Klienta, Agencji Incentive Travel oraz  Agentów Lotniczych 
  • Efektywność w zakupach komunikacji PR
  • Nowe technologie i narzędzia komunikacji na podstawie kategorii Media i Digital – jak nimi zarządzać, jak je kupować
  • Wyniki Dialogu Branżowego Reklamodawca-Agencja SAR-PSML

Szczegółowy program, rejestracja oraz ceny biletów są dostępne na stronie.

Partnerami merytorycznymi wydarzenia są: Związek Firm Public Relations ZFPR, Meeting Planner, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj