Już 19 czerwca 2020 roku odbędzie się konferencja Polzak Marketing. Tematem przewodnim wydarzenia będzie marketing w dobie pandemii. Konferencja zostanie zrealizowana online.
W programie znalazły się m.in. zagadnienia takie jak szanse i zagrożenia dotyczące marketingu w czasie pandemii, React&Sustain by Effie czy cybermarketing i cyberkonsument, czyli świat po COVID19, oraz czego marki mogą, a czego muszą nauczyć się z pandemii.
Spotkanie rozpocznie się prelekcją dr. hab. Macieja Błaszaka pt. „Mózg w czasach zmiany – Co dobrego może przynieść COVID-19?”.
Później odbędzie się debata na żywo prowadzona przez Grzegorza Markowskiego, partnera CPC Brand Consultants i dziennikarza (obecnie TVN24, Szkło Kontaktowe). W dyskusji wezmą udział Katarzyna Malczewska-Błaszczuk, dyrektor ds. marketingu Grupy Żywiec, Michał Szaniecki, Managing Director SEAT & Cupra w Volkswagen Group, Paweł Czajka, dyrektor departamentu zarządzania kontraktami i zakupami, Santander Bank Polska, Ekspert PSME.
Organizatorami wydarzenia są Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, PSML –Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów i THINK MICE.
Więcej informacji oraz rejestracja na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji. (mb)