Marketing w dobie pandemii – to temat tegorocznej konferencji Polzak Marketing, która rozpocznie się już najbliższy piątek, 19 czerwca 2020 roku o godzinie 10:00. Tym razem wydarzenie, w odpowiedzi na COVID-19, odbędzie się online, w digitalowym studio na żywo.
Jak mówią organizatorzy, pandemia stała się okazją do testowania rozwiązań technologicznych dla wirtualnych spotkań, czego dowodem będzie właśnie Polzak Marketing 2020.
Tematem tegorocznej konferencji będzie marketing w dobie pandemii. Mowa będzie o tym, jak przetrwać i „wygrać” pandemię i czego marki mogą, a czego muszą się nauczyć z pandemii. Poruszony zostanie wątek cybermarketingu i cyberkonsumenta, czyli świata po COVID-19.
Program rozpocznie prelekcja „Mózg w czasach zmiany”, którą poprowadzi dr hab. Maciej Błaszak, kognitywista, biolog. Ekspert odpowie m.in. na pytania, dlaczego zmiana nam służy i co dobrego może przynieść COVID-19.
Następnie debatę strategiczną „Marketing w dobie pandemii” poprowadzi na żywo Grzegorz Markowski – strateg, partner CPC Brand Consultants i dziennikarz (TVN24, Szkło kontaktowe). Paneliści będą rozmawiać o szansach i zagrożeniach dla branży wynikających z pandemii – jaki świat czeka markę, biznes i konsumentów po COVID-19.
Gośćmi Grzegorza Markowskiego będą:
Katarzyna Malczewska-Błaszczuk, Head of Marketing, Grupa Żywiec,
Paweł Czajka, dyrektor departamentu zarządzania kontraktami i zakupami, Santander Bank Polska,
Michał Szaniecki, Managing Director SEAT & Cupra, Volkswagen Group.
PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji. (mb)