Serwis Pomagam.pl i agencja Feeders ruszają z akcją billboardową „TU jestem”. To odpowiedź na kampanię Fundacji „Nasze Dzieci”, poświęconą spadkowi dzietności w Polsce.
W ostatnich tygodniach w Polsce zaczęły pojawiać się billboardy z hasłem „Gdzie są TE dzieci?”. W ten sposób Fundacja „Nasze Dzieci” chciała zwrócić uwagę na problem coraz niższej dzietności w Polsce. Akcja wywołała kontrowersje i była szeroko komentowana w mediach.
Portal do tworzenia zbiórek pieniężnych Pomagam.pl oraz agencja reklamowa Feeders zorganizowali własną akcję billboardową, która jest reakcją na kampanię dotyczącą dzietności. Na ich billboardach znalazło się hasło „TU jestem”, odpowiadające na pytanie Fundacji „Nasze Dzieci”.
Agencja reklamowa Feeders w serwisie Pomagam.pl znalazła dzieci, które potrzebują wsparcia finansowego, by żyć. W ten sposób obie strony połączyły siły, a na billboardach znalazła się trójka dzieci, którym potrzebne jest finansowanie leczenia – Emilka, Bartuś i Zuzia.
Jak wyjaśnia Pomagam.pl, Emilka i Bartuś chorują na SMA, czyli rdzeniowy zanik mięśni, i zbierają pieniądze na portalu crowdfundingowym m.in. na codzienną rehabilitację i specjalistyczny sprzęt, z kolei Zuzia jest wcześniakiem i zmaga się z rzadką chorobą układu oddechowego, w związku z czym potrzebuje funduszy na diagnostykę i leczenie w USA.
„Tą akcją chcemy również podkreślić, że takich dzieci jak Emilka, Bartuś czy Zuzia jest o wiele więcej. A nasza kampania jest kroplą w morzu potrzeb. W naszym serwisie codziennie powstają zbiórki pieniędzy na rzecz dzieci, które potrzebują wsparcia” – mówi Dobrosława Gogłoza, dyrektor zarządzająca Pomagam.pl.
Billboardy zachęcają również do wspierania zbiórek innych dzieci, np. z bliskiego otoczenia od biorcy. Akcja realizowana jest w Warszawie, Łodzi i Katowicach. Na billboardach umieszczono kod QR, który mogą zeskanować odbiorcy, by przejśćna stronę zbiórki i ją wesprzeć. (mb)