12 października 2017 roku odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu Wielkie Marki od Kuchni. Bohaterem spotkania będzie marka Porta Drzwi. Opowie o niej dyrektor marketingu Artur Pęksyk. Tytuł prezentacji to „Marka jako najlepszy insight dla strategii rozwoju organizacji”. Celem wystąpienia jest pokazanie głębszej roli, jaką marka może i powinna pełnić dla firmy.
„Zdobycie przewagi konkurencyjnej czy możliwość komunikowania się z klientami to tylko wybrane korzyści, jakich może spodziewać się firma w wyniku właściwego procesu »brandingu«. Żeby je osiągnąć, decyzja o wdrożeniu tego procesu w firmie musi wynikać jednak z realnej potrzeby rynku i głębszych zmian w organizacji, a nie jedynie z estetycznej potrzeby posiadania ładnego logo” – mówi Artur Pęksyk.
Wykład odbędzie się w czwartek, 12 października w godzinach 18.30-20.00 w auli II SGH przy ulicy Al. Niepodległości 162. Wstęp na spotkanie jest wolny, ale wymaga wcześniejszej rejestracji na stronie.
Za organizację cyklu Wielkie Marki od Kuchni odpowiadają Superbrands i SGH.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (pp)