25 lipca 2024 roku Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Instytut Badawczy ogłosił przetarg na działania związane z promocją szczepień ochronnych oraz prowadzeniem i popularyzacją portalu informacyjnego Szczepienia.info.
W ramach dotychczasowych działań NIZP PZH – BIP prowadzi portal Szczepienia.info, który stanowi stały i regularny kanał komunikacji ze społecznością. Serwis realizuje też działania długofalowe w ramach kampanii społecznej edukującej na temat szczepień. Portal Szczepienia.info jest zintegrowany z kanałami społecznościowymi Facebook, Instagram oraz YouTube.
Nowe postępowanie dotyczy przygotowania założeń i przeprowadzenia kampanii edukacyjnej na temat szczepień dorosłych ze szczególnym uwzględnieniem osób starszych oraz osób z chorobami przewlekłymi. W ramach kampanii podkreślane mają być korzyści wynikające ze szczepień, zaangażowane emocjonalnie postawy proszczepienne i promowanie szczepień jako elementu odpowiedzialnego stylu życia. Kampania ma stanowić „pozytywną przeciwwagę do retoryki przeciwników szczepień dzięki wsparciu i uwypukleniu przekazu eksperckiego” ze strony lekarzy. Prowadzone działania mają obalać mity (fake newsy) na temat bezpieczeństwa i skuteczności szczepień ochronnych przez media społecznościowe.
Zamówienie obejmuje również utrzymanie działalności, modernizację (w tym odświeżenie szaty graficznej) i promocję portalu Szczepienia.info, w tym usprawnienie istniejących i dodanie nowych funkcjonalności portal, publikowanie nowych treści merytorycznych promujących szczepienia w mediach społecznościowych. Portal będzie promowany jako miejsce wiarygodnych informacji o szczepieniach w Internecie.
Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT) wynosi 744 200 zł. Kryteria udzielenia zamówienia to 2 30 proc. cena, w 70 proc. jakość (wstępna koncepcja kreatywna kampanii).
Oferty można składać do 2 września 2024 roku do godziny 9:00 przez stronę.
Więcej informacji można znaleźć tutaj. (mb)