W 2023 roku ruszyć ma The Hero Hub. Jest to polska platforma, która będzie wspierać influencerów i marki w tworzeniu autorskich, limitowanych wersji produktów, pełniąc funkcję pośrednika.
Platforma będzie także koordynować całość działań formalnych, takich jak negocjacje umów i rozliczenia, oraz marketingowych – począwszy od wprowadzenia twórcy w proces produkcji, przez projektowanie warstwy wizualnej i strategii komunikacji, aż po wprowadzenie produktów na rynek i ich dystrybucję.
Inicjatorem powstania platformy The Hero Hub jest wrocławska agencja influencer marketingu – GetHero.
„Branża influencer marketingu od kilku lat notuje dynamiczne wzrosty, na które dodatkowo nakładają się trendy i zjawiska społeczne – zwłaszcza ofensywa nowych rozwiązań technologicznych i ogromna popularność tzw. »ekonomii twórców«. The Hero Hub to nasza odpowiedź na potrzeby rynku i szeroka oferta dla nowatorskich marek, które chcą wsłuchać się w głos reprezentantów pokolenia” – mówi Łukasz Walczak, członek zarządu i dyrektor handlowy w GetHero.
The Hero Hub będzie działać m.in. w segmencie produktów spożywczych, kosmetyków do makijażu i pielęgnacji, elektroniki użytkowej, gier, a także kosmetyków samochodowych i detailingu.
Premiera pierwszych produktów stworzonych przez influencerów zaplanowana jest na połowę 2023 roku. (bs)