LEPONT – pod taką nazwą Kamila Kończak i Łukasz Szczybelski założyli agencję PR, ktra ma łączyć kompetencje kreatywne, consultingowe, mediowe i wizerunkowe. Nazwa firmy pochodzi od francuskiego słowa „le pont”, oznaczającego most. Agencja rozpoczęła działalność w lutym 2022 roku.
Nowa firma będzie specjalizować się w „kreatywnej komunikacji PR” i zamierza realizować projekty wizerunkowe oraz działania influencermarketingowe dla marek z różnych branż. „Agencja powstała z potrzeby znalezienia tytułowego pomostu pomiędzy kreacją i PR-em, ale również między markami, twórcami i ich publicznością” – tłumaczą założyciele.
W ofercie LEPONT znajdą się usługi z zakresu creative leadership, w tym tworzenie strategii komunikacji i influencer marketingu, consulting biznesowy oraz całościowa obsługa PR.
Agencja będzie też realizować projekty cross-marketingowe lub tworzone we współpracy z artystami i ambasadorami marek. Poza działaniami kreatywno-wizerunkowymi agencja będzie odpowiadać za obsługę PR, w tym prowadzenie biura prasowego i media relations, tworzenie branded content i koprodukcję oraz realizację eventów.
„Mosty są dla nas symbolem trwałości, wiedzy i postępu. Jako agencja LEPONT to my jesteśmy mostem, który ma połączyć wiele różnych celów, podmiotów i rozwiązań kreatywnych w taki sposób, aby wyznaczać nowe standardy jakości na rynku” – mówi Kamila Kończak, Managing Director w nowej agencji.
Łukasz Szczybelski, Business & Creative Director w LEPONT, dodaje, że ostatnie lata w branży kreatywnej i PR pokazały konieczność ścisłej współpracy między ekspertami z dziedziny marketingu, reklamy i komunikacji, by można było osiągnąć oczekiwane efekty kampanii. „Zakładając z Kamilą agencję LEPONT, chcemy budować długotrwałe więzi z naszymi klientami i tworzyć angażujące projekty, które na długo zapiszą się w pamięci odbiorców” – mówi.
Kamila Kończak poprzednio była związana z Big Picture, gdzie w ostatnim czasie pełniła funkcję Brand Communications Director i zarządza zespołem lifestyle. Wcześniej pracowała głównie dla marek z branży mody. Jako Head of Fashion Department w agencji Pret a Porter PR kierowała pracą zespołu i obsługą PR dla takich marek jak Zalando, &Other Stories, Victoria’s Secret czy Melissa. Była odpowiedzialna m.in. za wprowadzenie na polski rynek takich globalnych marek jak COS, Tommy Hilfiger i Gerry Weber. Wspierała komunikacyjnie też polskie marki – Nenukko, Rosa, Mako i LeBrand. Z wykształcenia jest kulturoznawczynią, ukończyła także produkcję filmową i telewizyjną w Łódzkiej Szkole Filmowej.
Łukasz Szczybelski jest z kolei współtwórcą i dyrektorem kreatywnym Feeders Agency. Ma ponad 13 lat doświadczenia w reklamie, kreacji i marketingu. Pracował dla takich marek jak H&M, Reebok, IKEA, Maspex czy BNP Paribas. Zdobył ponad 50 nagród za stworzone kampanie.
Zespół LEPONT liczy obecnie pięć osób. Poza założycielami są w nim Monika Marszałek – Head of Communication, Zuzanna Nowak – PR & Influencer Manager oraz Małgorzata Dmitruk – PR Assistant. (mb)