niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościRusza agencja No Sugar. Będzie pracować dla branży HoReCa

Rusza agencja No Sugar. Będzie pracować dla branży HoReCa

W grudniu 2020 roku na rynku pojawiła się nowa agencja marketingu i PR – No Sugar. Firma swoje usługi kieruje do branży HoReCa.

Założycielem i CEO No Sugar jest Daniel Chomicz, który z branżą kreatywną i PR związany jest od dziesięciu lat, z kolei od siedmiu pracuje w branży HoReCa. W przeszłości współpracował z markami takimi jak Mastercard, MINI Polska, PGE Stadion Narodowy, Audi, Mercedes Daimler, Netia, Lotnisko Chopina i Kinoteka. W sektorze HoReCa odpowiadał za marketing i PR m.in. marek SEN, BROOKLYN, WOLNOŚĆ, SEN EVENTS, AIOLI, Banjaluka, MOMU, San Lorenzo oraz InFormal Kitchen.

Daniel Chomicz

Daniel Chomicz

Jak mówi Daniel Chomicz, decyzji o założeniu takiej agencji nie podjął nagle: „był to dość długi czas, podczas którego analizowałem rynek, badałem rozwój konceptów gastronomicznych, charakter pracy innych agencji, podszedłem do tego analitycznie”. „W tym czasie oczywiście sprawdzałem również swoje możliwości, zwiększałem zakres działań, chciałem, aby zakres moich działań był w pełni kompleksowy. Na jak najwyższym poziomie. Celem uruchomienia agencji jest nie tylko mój rozwój, ale również rozwój rynku HoReCa, który jest sektorem prężnie rozwijającym się na całym świecie. Natomiast w Polsce wiele osób chcących dołączyć do grona restauratorów często nie ma świadomości, z czym wiąże się prowadzenie swojej gastronomii” – przekazuje PRoto.pl Chomicz. Dodaje także, że No Sugar ma być odpowiedzią na lukę, jaka istnieje w branży.

Agencja oferuje usługi takie jak: marketing 360, influencer marketing, marketing B2B, e-marketing, social media content marketing, analiza trendów, strategia tworzenia i prowadzenia marki, consulting, content marketing, event marketing, zarządzenie kryzysowe, komunikacja wewnętrzna, budowanie wizerunku, buzz i PR.

Obecnie agencja jest działalnością jednoosobową, w przyszłości Daniel Chomicz nie wyklucza jednak rozwoju agencji i powiększenia zespołu.

No Sugar ma już pierwszych klientów. Są to koncepty gastronomiczne takie jak SEN, BROOKLYN HOUSE, BROOKLYN Burgers&Hot-Dogs, SEN EVENTS i WOLNOŚĆ (wakacyjny projekt, który powróci w czerwcu 2021). (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj