Książka Anny Miotk opisuje trendy w internecie, które wpłynęły na zmiany w podejściu do public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR.
„Od 2001 roku uprawianie działalności public relations zmieniło się radykalnie – od podejścia tradycyjnego, bazującego na masowych mediach i relacjach z dziennikarzami, do traktowania mediów jako zaledwie jednego z wielu narzędzi PR. Zmienił się charakter komunikacji biznesowej – od pośredniej, prowadzonej w sposób formalny i bezosobowy za pomocą mediów głównego nurtu, po bezpośrednią – kierowaną wprost do klientów organizacji. Wszystko to dokonało się za sprawą pojawienia się nowego, potężnego medium – Internetu” – pisze wydawca publikacji.
Nowy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w public relations. Zawiera charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR, wyniki badań przeprowadzonych przez uznane firmy badawcze oraz praktyczne przykłady z działalności firm. Nie zabrakło w niej także wskazania kierunków dalszego rozwoju, przedstawienia technologii wspierających pracę specjalisty PR czy standardów w mierzeniu efektów działań PR-owych.
O Autorze:
Anna Miotk. Od 2014 r. jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Pracuje również jako nauczyciel akademicki w Instytucie Dziennikarstwa i Edukacji Medialnej UKSW. Jej doświadczenia zawodowe obejmują też kierowanie rozwojem systemu monitoringu mediów oraz konsulting PR. Doktor nauk humanistycznych w zakresie nauki o polityce, wcześniej ukończyła studia magisterskie z socjologii na Uniwersytecie Gdańskim. Trenerka biznesu, prowadzi szkolenia z zakresu marketingu i PR. Autorka książek Badania w public relations, Skuteczne social media, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga www.annamiotk.pl.
Partnerzy merytoryczni: Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Związek Firm PR
PRoto.pl jest patronem medialnym publikacji.
Książka w sprzedaży na www.slowaimysli.pl oraz w najlepszych księgarniach w całej Polsce. (red)