poniedziałek, 18 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPR bez krawatów o Influence Marketingu

PR bez krawatów o Influence Marketingu

Najbliższe spotkanie PR bez krawatów, które odbędzie się 17 października w Warszawie, będzie poświęcone zaangażowaniu influencerów w komunikację.

Prelegenci przedstawią wskazówki dotyczące tego, jak prowadzić komunikację z influencerami.

Karol Paciorek – polski youtuber, współtwórca projektu Lekko Stronniczych, a obecnie autor vloga „Kto Wie Ten Wie” opowie o Influence Marketingu widzianym z perspektywy influencera. Na spotkaniu pojawi się także Kamil Bolek, który odpowiada za komunikację indaHash i LifeTube, obserwuje zmiany w konsumpcji mediów i stale rosnące znaczenie wideo oraz digital influencerów, tworzy strategie komunikacji, doradza w zakresie influencer i wideo marketingu oraz wykorzystania nowych mediów.

Podczas spotkania wystąpi także Tomasz Sulewski – CEEMEA Social Media Leader w firmie 3M, wcześniej kierownik ds. projektów korporacyjnych w Orange Polska, gdzie odpowiadał za działania komunikacyjne w obszarze digital, social media i influencer relations dla marek Orange i nju mobile. Wśród prelegentów znalazła się też Anna Kostro – Senior Strategy Planner w VML Poland, gdzie od 3 lat odpowiada za markę Orange. Podczas 12 lat pracy zdobyła doświadczenie w obszarach komunikacji marki, digitalu (social media, mobile, e-commerce, UX, SEM, e-mail marketing) i shopper marketingu.

Więcej informacji można znaleźć na stronie wydarzenia na Facebooku.

Spotkanie odbędzie się 17 października o godz. 18:30 – Miejsce Chwila, ul. Ogrodowa 31/35 w Warszawie.  

Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc organizatorzy proszą o potwierdzanie obecności pod adresem kontakt@prbezkrawatow.pl.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj