Wyzwania i zagrożenia nowoczesnej komunikacji to temat przewodni konferencji „PR-day”, która odbędzie się już 13 czerwca w Warszawie. Prelegenci powiedzą, jak im sprostać i w jaki sposób zatroszczyć się o profesjonalny wizerunek firmy, zderzając się z rozmaitymi przeszkodami.
Jakie tematy pojawią się podczas PR-day?
Karolina Borkowska przedstawi kwestię odpowiedzialności komunikacyjnej PR-owca, która jest kluczem do budowania profesjonalizmu i szacunku klientów. Podpowie, jak skutecznie prowadzić działania PR zgodnie z kodeksem etycznym i moralnym.
Mariusz Sokołowski powie z kolei o tym, w jaki sposób zadbać o reputację marki, a także jak przeprowadzić jej audyt krok po kroku na praktycznych przykładach.
Maria Buszman podejmie z kolei temat wyceny usług PR – jest to bowiem jeden z najczęstszych dylematów w pracy PR-owca.
Czytaj więcej: Jak wyceniać usługi public relations?
Jacek Kotarbiński omówi natomiast zjawisko hejtu, trollingu i postprawdy w sieci, które jest obecnie najpoważniejszym zagrożeniem dla wizerunku wielu firm. Eskpert powie o tym, jak należy im przeciwdziałać i reagować.
O kwestiach prawnych związanych z nowymi technologiami i ich wykorzystaniem będa mówić z kolei adwokaci Agnieszka Zwierzyńska i Marek Korcz. Powiedzą oni o ochronie wizerubku, prawach autorskich czy RODO.
Zofia Bugajna – Kasdepke w swojej prelekcji omówi z kolei customer experience w PR i odpowie na pytania, w jaki sposób na kreowanie wizerunku marki wpływają doświadczenia klienta i dlaczego warto się o nie troszczyć.
PR-day to wydarzenie skierowane do praktyków public relations, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę i zainspirować się radami ekspertów. To także okazja do branżowego networkingu i zdobycia nowych kontaktów.
Wydarzenie odbędzie się 13 czerwca 2019 roku w Hotelu Airport Okęcie przy ul. 17 stycznia 23 w Warszawie.
Do 3 czerwca trwa promocja biletów – więcej informacji na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (mb)