PR Hub w listopadzie 2022 roku poinformowało o współpracy z Lagardère Travel Retail – operatorem rynku travel retail w Polsce, który działa m.in. w lokalizacjach typowo handlowych i ma w portfolio takie marki jak Relay, So Coffee, InMedio czy Aelia Duty Free.
Agencja opracowała strategię komunikacji korporacyjnej dla tego klienta i zajmuje się jej realizacją. Do zadań PR Hub należy także kompleksowy konsulting, mający na celu wprowadzenie i utrzymanie przyjętej linii komunikacji we wszystkich obszarach komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
Zadaniem agencji jest budowanie rozpoznawalności marki klienta w otoczeniu biznesowym zgodnie z opracowaną wcześniej strategią. W ramach współpracy PR Hub, poza doradztwem strategicznym, prowadzi biuro prasowe i kampanie mediowe, odpowiada za plasowanie ekspertów spółki w mediach i na wydarzeniach branżowych, a także aktualizację i prowadzenie cyfrowych platform komunikacji Lagardère Travel Retail: strony internetowej i profilu na LinkedInie. Agencja zajmuje się także konsultingiem w zakresie bezpośredniej komunikacji do pracowników, ajentów, franczyzobiorców, dostawców i partnerów biznesowych.
Wcześniej PR Hub współpracowało z Lagardère Travel Retail projektowo – agencja zajmowała się komunikacją nowego formatu handlowego i koordynacji kampanii digitalowej. W ramach odrębnej umowy przygotowała także strategię komunikacji korporacyjnej Lagardère Travel Retail. (mb)