W dniach 15 i 16 lutego w Ciechocinku odbędą się warsztaty „Sztuka pisania w marketingu i public relations”, których organizatorem jest agencja SARTO PR. Przeznaczone są dla specjalistów ds. marketingu, public relations, rzeczników prasowych – osób, które w swoich firmach zajmują się zagadnieniami komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej i są odpowiedzialne za wizerunek firmy oraz kontakty z dziennikarzami.
Tematyka warsztatów porusza kwestie redagowania krótkich tekstów informacyjnych, zaproszeń, folderów. Uczestnicy zajęć utrwalą sobie związki frazeologiczne, powiedzenia i przysłowia najczęściej stosowane w pisanych tekstach informacyjnych oraz będą mieli okazję przeanalizować typowe, najczęściej spotykane błędy. Prowadzący zajęcia omówią też elementy języka reklamy, skuteczne techniki perswazji i wywierania wpływu na odbiorcę.
Wykłady poprowadzą: Teresa Kruszona, na co dzień odpowiedzialna za język Gazety Wyborczej i Mirosław Zagórski, specjalista ds. komunikacji wewnętrznej przedsiębiorstw i wykładowca Podyplomowego Studium Komunikowania i Kreowania Wizerunku Uniwersytetu Wrocławskiego. Szczegółowy program warsztatów oraz więcej informacji na stronie. Dodatkowych informacji udziela Małgorzata Pietruch (m.pietruch@sarto.pl) tel. (71) 79 67 310. Wortal PRoto objął wydarzenie patronatem medialnym. (psp)