W dniach 6 – 7 lutego w warszawskim hotelu Reytan odbędą się warsztaty „Sztuka pisania w marketingu i public relations”, których organizatorem jest agencja SARTO PR. Przeznaczone są dla specjalistów ds. marketingu, public relations, rzeczników prasowych – osób, które w swoich firmach zajmują się zagadnieniami komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej i są odpowiedzialne za wizerunek firmy oraz kontakty z dziennikarzami.
Tematyka warsztatów porusza kwestie redagowania krótkich tekstów informacyjnych, zaproszeń, folderów. Uczestnicy zajęć utrwalą sobie związki frazeologiczne, powiedzenia i przysłowia najczęściej stosowane w pisanych tekstach informacyjnych oraz będą mieli okazję przeanalizować typowe, najczęściej spotykane błędy. Prowadzący zajęcia omówią też elementy języka reklamy, skuteczne techniki perswazji i wywierania wpływu na odbiorcę. Wykłady poprowadzą: Teresa Kruszona, na co dzień odpowiedzialna za język Gazety Wyborczej i Mirosław Zagórski, specjalista ds. komunikacji wewnętrznej przedsiębiorstw i wykładowca Podyplomowego Studium Komunikowania i Kreowania Wizerunku Uniwersytetu Wrocławskiego.
Szczegółowy program warsztatów oraz więcej informacji na stronie. Dodatkowych informacji udziela Paulina Banak tel. (71) 334 74 64. Wortal PRoto wspiera wydarzenie medialnie. (psp)