Badania pokazują, że aż 60 proc. Polaków nie lubi swojej pracy. W odpowiedzi ruszyła kampania #PracujeBoLubie, której organizatorem jest Employer Branding Institute.
Celem akcji jest rozpoczęcie dialogu o pozytywnych emocjach związanych z pracą, inspirowanie dobrymi przykładami i edukowanie w zakresie kształtowania swojej pozytywnej kariery.
Ale główny cel jest jeszcze prostszy, więcej ludzi, którzy uśmiechają się na myśl o swojej pracy!
Jak? Do kampanii dołączyły osoby, które PracująBoLubią i nie boją się o tym opowiedzieć. Marcin Prokop, Joanna Kulig, Macademian Girl, Łukasz Jakóbiak i wielu innych opowiedzieli o swoich motywacjach do pracy i o tym, jak można radzić sobie z momentami, kiedy się nie chce.
W ramach akcji #PracujeBoLubie rozpowszechniane będą wypowiedzi ekspertów na temat tego, jak każdy z nas może polubić swoją pracę oraz pracodawcy, którzy stworzyli dla swoich pracowników pozytywne otoczenie. Na stronie kamapanii będzie można zobaczyć od środka firmy takie jak Costa Coffee, Credit Agricole, Egis, Go Sport, ITmagination, mBank, Orbis, Sii, T-mobile i TVN i dowiedzieć się jakie są ich sekrety w motywowaniu pracowników.
Na stronie internetowej kampanii www.pracujebolubie.pl można też sprawdzić swój poziom zadowolenia z pracy. (red)