Od listopada 2022 roku do zespołu marketingu Grupy Pracuj dołączyła Marta Ulman. Objęła nowo utworzone stanowisko stratega marki serwisu rekrutacyjnego Pracuj.pl.
Marta Ulman odpowiedzialna za opracowanie spójnych strategii dotarcia do użytkowników w dotychczasowych i nowych grupach docelowych oraz wsparcie zespołów w efektywnym wprowadzaniu zaproponowanych strategii. W nowej roli koordynuje pracę zespołu promocji marki. Raportuje do Elżbiety Flasińskiej, dyrektorki marketingu B2C w Grupie Pracuj.
W branży PR i reklamowej Ulman pracuje od ponad 12 lat. Ostatnio, przez sześć lat, była związana z GoldenSubmarine, gdzie jako Head of Strategy Warsaw odpowiadała za przygotowanie strategii komunikacji digital oraz zintegrowanej dla obecnych i potencjalnych klientów firmy. Wcześniej z kolei zdobywała doświadczenia w agencjach PR – 24/7Communication oraz 38 Content Communication. Pracowała przy projektach dla takich marek jak McDonald’s, Lotte Wedel, Grupa Żywiec, WizzAir, IKEA czy ING. Jest także współautorką podcastu o strategii marketingowej „Mamy na to slajd”. Wykłada w Akademii Leona Koźmińskiego i Collegium Civitas. (mb)