poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościPRCH Retail Awards – trzynaście edycji w liczbach

PRCH Retail Awards – trzynaście edycji w liczbach

Od 2010 roku Polska Rada Centrów Handlowych organizuje konkurs i galę PRCH Retail Awards. W tym czasie ponad 100 członków jury oceniło blisko 1000 aplikacji marketingowych i biznesowych w najbardziej merytorycznym i wymagającym konkursie w branży centrów handlowych. Łącznie w ciągu 13 lat jury przyznało 138 nagród i 164 wyróżnienia.

W tym roku wręczenie nagród odbędzie się 24 listopada, a o statuetki walczy 103 nominowane projekty.

Czytaj więcej: Ogłoszono nominowanych w XIII edycji konkursu PRCH Retail Awards

Wręczenie nagród PRCH Retail Awards to zawsze zakończenie długiego procesu, który zaczyna się od działań obiektu handlowego, następnie przygotowania szczegółowych aplikacji, aż po ich wnikliwą analizę i ocenę przez członków jury. W ciągu 13 lat ponad 100 jurorów oceniło i nagrodziło blisko 1000 aplikacji. Wielu z  nich uczestniczyło w pracach jury w kilku edycjach, a Dominik Piwek jako jedyny jest związany z PRCH Retail Awards od początku.

Łącznie sędziowie przyznali już 138 nagród, w tym 7 specjalnych. Wśród nich jest 55 złotych i srebrnych statuetek, które wręczane są od 2019 roku. Jury zdecydowało również o nadaniu 164 wyróżnień, w tym 8 specjalnych.

„PRCH Retail Awards to konkurs jedyny w swoim rodzaju. Od początku jego wyznacznikiem jest wysoka jakość oraz wieloetapowy i transparentny proces oceny. Aplikujący muszą przygotować kompleksowe analizy, podać wskaźniki efektywności i udowodnić jury, że to ich projekt zasługuje na nagrodę. Wyróżnia go również walor edukacyjny, polegający na merytorycznej informacji dla aplikujących, gdzie opisane są mocne i słabe strony zgłoszonych projektów” – tłumaczy Krzysztof Poznański, dyrektor zarządzający Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Zwyczajowo, każdą edycję konkursu wieńczy uroczysta gala PRCH Retail Awards, na której ogłaszani są zwycięzcy. Wydarzenie zawsze gości we wnętrzach znanych warszawskich obiektów: Hotelu Marriott, Fabryce Trzciny, Teatrze Capitol, Auli Wydziału Fizyki Politechniki Warszawskiej, a najbliższa odbędzie się w Centrum Praskim Koneser. Łącznie w dotychczasowych galach uczestniczyło około 3500 gości.

Jedynym wyjątkiem w historii konkursu PRCH Retail Awards był 2021 rok. Wówczas, z uwagi na pandemię i lockdowny, zdecydowano, że zamiast zwyczajowej edycji konkursu powstanie specjalna publikacja, będąca wyrazem uznania dla działań i pomocy jakie centra i sieci handlowe udzieliły lokalnym społecznościom, medykom, placówkom służby zdrowia i najemcom. W efekcie powstał przegląd działań branży zatytułowany „Mistrzowie Dobrych Praktyk”.

PRoto.pl jest patronem medialnym gali.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj