piątek, 15 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPrimark w gronie klientów Grayling Poland

Primark w gronie klientów Grayling Poland

W styczniu 2020 roku Grayling Poland nawiązało współpracę z siecią Primark – marką odzieżową. Agencję wybrano w przetargu.

Do zadań Grayling Poland należy m.in. opracowanie koncepcji kreatywnej, a także organizacja otwarcia pierwszego sklepu Primark w Polsce, które odbędzie się wiosną 2020 roku w warszawskiej Galerii Młociny. Agencja odpowiada również za stworzenie i realizację strategii komunikacji marki Primark w Polsce, obejmującej komunikację korporacyjną, lifestylową i produktową, w tym prowadzenie biura prasowego.

Wymienionymi działaniami po stronie Grayling kieruje Bartosz Sroka, Account Director. Strony nie podają informacji dotyczącej czasu trwania umowy. (kd)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj