Zrzeszenie Producentów Papryki RP ogłosiło zapytanie ofertowe dotyczące projektu „Moc polskich warzyw”. Przedmiotem zadania jest prowadzenie działań promocyjno-informacyjnych z zakresu PR.
Głównym celem projektu będzie zwiększenie spożycia krajowych owoców i warzyw oraz ich przetworów, w tym produktów ekologicznych, a także produktów wytwarzanych lokalnie lub pochodzących z lokalnych surowców. Dodatkowo, zadanie będzie obejmować edukację konsumentów w zakresie zmiany postrzegania warzyw i owoców i ich pierwszoplanowej roli w diecie.
W ramach projektu zaplanowano m.in. kampanię edukacyjno-promocyjną na Instagramie we współpracy z influencerami, realizowaną od sierpnia do listopada 2023 roku, kampanię w radio, prowadzenie profilu kampanii „Moc polskich warzyw” na Facebooku oraz na Instagramie, opracowanie broszur informacyjno-kulinarnych i organizację eventów.
Główne grupy docelowe projektu to konsumenci w wieku od 16 do 59 lat, matki w wieku od 19 do 39 lat, osoby starsze dbające o zdrowie, lekarze, dziennikarze, influencerzy, eksperci żywieniowi, trenerzy oraz dietetycy.
Termin wykonania zamówienia to 30 marca 2024 roku.
Oferty można składać do 3 kwietnia 2023 roku do godziny 12:00 w biurze Zrzeszenia Producentów Papryki RP przy ul. Radomskiej 2, 26-414 Potworów.
Szczegóły dostępne są na stronie. (bs)