Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Projekt „Amiblu – to nie rury były przyczyną awarii w »Czajce«” ze srebrem w Bulldog PR Awards. pod koniec czerwca 2023 roku agencje public dialog i maurent pr poinformowały o otrzymaniu nagrody w tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu bulldog pr awards. srebrną statuetkę w kategorii best crisis managment otrzymał ich projekt „amiblu – to nie rury były przyczyną awarii w »czajce«”. celem działań było zażegnanie kryzysu wizerunkowego matki amiblu po awarii kolektorów doprowadzających ścieki do warszawskiej oczyszczalni „czajka”, zdjęcie rur grp amiblu z listy produktów zakazanych przez mpwik warszawa oraz oczyszczenie samego materiału grp z zarzutów o awaryjność. po awarii marka amiblu, która dostarczyła rury grp do budowy kolektorów, znalazła się w olbrzymim kryzysie wizerunkowym na polskim rynku, bo była oskarżana o przyczynienie się do awarii. konkurs bulldog pr awards powstał z połączenia nagród stars of pr awards i pr awards. wyróżnia on najciekawsze kampanie pr i komunikacyjne od 2022 roku, a jurorami są dziennikarze i reporterzy śledczy z usa, pracujący w takich tytułach jak „the new york times”, „the washington post”, „fox news” czy „usa today”. (mb).
Pod koniec czerwca 2023 roku agencje Public Dialog i Maurent PR poinformowały o otrzymaniu nagrody w tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu Bulldog PR Awards. Srebrną statuetkę w kategorii Best Crisis Managment otrzymał ich projekt „Amiblu – to nie rury były przyczyną awarii w »Czajce«”.
Celem działań było zażegnanie kryzysu wizerunkowego matki Amiblu po awarii kolektorów doprowadzających ścieki do warszawskiej oczyszczalni „Czajka”, zdjęcie rur GRP Amiblu z listy produktów zakazanych przez MPWiK Warszawa oraz oczyszczenie samego materiału GRP z zarzutów o awaryjność. Po awarii marka Amiblu, która dostarczyła rury GRP do budowy kolektorów, znalazła się w olbrzymim kryzysie wizerunkowym na polskim rynku, bo była oskarżana o przyczynienie się do awarii.
Konkurs Bulldog PR Awards powstał z połączenia nagród Stars of PR Awards i PR Awards. Wyróżnia on najciekawsze kampanie PR i komunikacyjne od 2022 roku, a jurorami są dziennikarze i reporterzy śledczy z USA, pracujący w takich tytułach jak „The New York Times”, „The Washington Post”, „Fox News” czy „USA Today”. (mb)