Agencja Propsy PR, zajmująca się obsługą organizacji pozarządowych i projektów społecznych, rozpoczyna długofalową współpracę z aplikacją TikTok. Dzięki temu chce docierać z tematami społecznymi do młodszych odbiorców.
Propsy PR przez współpracę z TikTokiem zamierza promować wśród młodszego grona tematy dotyczące spraw społecznych, takich jak edukacja, ekologia, odpowiedzialna konsumpcja, kultura czy przedsiębiorczość. Jak podaje agencja, ponad 73 proc. użytkowników TikToka to osoby w wieku 11-17 lat. „Chcemy, by działalność organizacji pozarządowych stawała się coraz popularniejsza, a młodzi ludzie czuli, że mogą się w nią angażować i mieć realny wpływ na dotyczące ich sprawy” – wyjaśnia Ewa Babicka z Propsy PR. TikTok w ramach współpracy aktywnie angażuje się w promocję treści innych niż rozrywkowe.
Pierwszym projektem, który Propsy PR i TikTok zrealizowały wspólnie, jest kampania „Ponad Granicami. Rozmawiajmy o migracjach” organizowana przez Centrum Edukacji Obywatelskiej. W ramach akcji influencerzy na TikToku opowiedzą swoje historie dotyczące migracji i zaproszą innych użytkowników do własnej interpretacji hashtagu #ponadgranicami. TikTok będzie eksponować działania na stronie głównej aplikacji, roześle też informację o nowym trendzie do wszystkich publikujących twórców. (mb)