Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
„Prosto o marketingu i sprzedaży” w Warszawie już 2 marca. 2 marca 2023 roku odbędzie się kolejne wydarzenie z serii „prosto o marketingu i sprzedaży”, tym razem w formie stacjonarnej, w warszawie. spotkanie będzie złożone z panelu dyskusyjnego – debaty z udziałem publiczności – oraz networkingu. w czasie debaty omówiony zostanie temat tego, w jaki sposób skutecznie integrować działania marketingowe ze sprzedażowymi oraz łączyć kompetencje w tych obszarach. mowa będzie także o tym, jak komunikować się z otoczeniem, żeby zwiększyć sprzedaż oraz jak wzmacniać wizerunek i oraz budować lojalność klientów do marki. w debacie wezmą udział:. judyta kowalczyk – strateżka, menedżerka i projektantka marek, ekspertka ds. marketingu ze specjalizacją w psychologii brandingu i reklamy, ceo agencji wizerunku i reklamy iclouders, autor praktycznej książki „10 przykazań skutecznej marki” oraz trener. dariusz jaszcz – trener biznesu i sprzedaży oraz ekspert w obszarze zarządzania i organizacją, wydarzeń firmowych oraz gier szkoleniowych. konrad dębkowski – ekspert z zakresu motywowania pracowników, budowania efektywnych zespołów, autor książki „motywacja pracowników w praktyce”, konsultant biznesowy, trener w zakresie sprzedaży b2b, kultury organizacyjnej, learning & development. jarosław pudełek – trener i konsultant, menedżer z ponad 18-letnim doświadczeniem w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą oraz budowania efektywnych zespołów, autor książki „zostań mistrzem sprzedaży telefonicznej”. wydarzenie rozpocznie się debatą o 18:30, a w godzinach 20:00–21:00 będzie czas na networking. spotkanie odbędzie się w hard rock caffe w warszawie. wydarzenie posiada certyfikat dimaq, co oznacza, że każdy uczestnik otrzyma 5 punktów za udział. więcej informacji oraz bilety można znaleźć na stronie. proto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.
2 marca 2023 roku odbędzie się kolejne wydarzenie z serii „Prosto o marketingu i sprzedaży”, tym razem w formie stacjonarnej, w Warszawie.
Spotkanie będzie złożone z panelu dyskusyjnego – debaty z udziałem publiczności – oraz networkingu.
W czasie debaty omówiony zostanie temat tego, w jaki sposób skutecznie integrować działania marketingowe ze sprzedażowymi oraz łączyć kompetencje w tych obszarach. Mowa będzie także o tym, jak komunikować się z otoczeniem, żeby zwiększyć sprzedaż oraz jak wzmacniać wizerunek i oraz budować lojalność klientów do marki.
W debacie wezmą udział:
Judyta Kowalczyk – strateżka, menedżerka i projektantka marek, ekspertka ds. marketingu ze specjalizacją w psychologii brandingu i reklamy, CEO agencji wizerunku i reklamy iClouders, autor praktycznej książki „10 przykazań skutecznej marki” oraz trener.
Dariusz Jaszcz – trener biznesu i sprzedaży oraz ekspert w obszarze zarządzania i organizacją, wydarzeń firmowych oraz gier szkoleniowych.
Konrad Dębkowski – ekspert z zakresu motywowania pracowników, budowania efektywnych zespołów, autor książki „Motywacja Pracowników w Praktyce”, konsultant biznesowy, trener w zakresie sprzedaży B2B, kultury organizacyjnej, Learning & Development.
Jarosław Pudełek – trener i konsultant, menedżer z ponad 18-letnim doświadczeniem w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą oraz budowania efektywnych zespołów, autor książki „Zostań Mistrzem Sprzedaży Telefonicznej”.
Wydarzenie rozpocznie się debatą o 18:30, a w godzinach 20:00–21:00 będzie czas na networking. Spotkanie odbędzie się w Hard Rock Caffe w Warszawie.
Wydarzenie posiada certyfikat DIMAQ, co oznacza, że każdy uczestnik otrzyma 5 punktów za udział.
Więcej informacji oraz bilety można znaleźć na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.