Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
PRoto dla Newserii. Korzyści z jawności zarobków w agencjach. proto.pl opublikowało drugi już raport na temat przedziałów wynagrodzeń w agencjach pr. przełamanie tabu płacowego ma pomóc pracownikom i kandydatom lepiej odnaleźć się na rynku, a agencjom pr – zaprezentować się jako rzetelni, transparentni pracodawcy i skrócić czas rekrutacji. czytaj więcej:najaktywniejsi pracodawcy w branży pr ponownie pokazują siatkę wynagrodzeń. „nasz raport ma być przydatny dla osób pracujących w branży pr. dlatego poprosiliśmy agencje, żeby przedstawiły swoje siatki płac nie w kwotach brutto – jak jest to zwykle podawane w raportach płacowych – ale w kwotach netto, w korelacji z informacjami dotyczącymi rodzajów umów, jakie są w stanie zagwarantować swoim pracownikom. kandydaci, wiedząc, w jakich przedziałach kształtują się zarobki w danych agencjach, mogliby się dzięki temu lepiej przygotować do rozmów kwalifikacyjnych” – wyjaśnia maciej przybylski, młodszy redaktor proto.pl. rozmowa na temat jawności przedziałów wynagrodzeń może przyczynić się do profesjonalizacji branży. dzięki temu, jak przekonują eksperci i prezesi agencji pr, zwiększa się świadomość klientów w kwestii kosztów pracy specjalistów od komunikacji. może to mieć wpływ na zmniejszenie się liczby błędnych wycen na rynku. czytaj więcej:branża pr. rynek pracy pracownika czy pracodawcy? opinie. większe wymagania, ale też większa otwartość. jak millenialsi rozmawiają o wynagrodzeniach. umowa o pracę marzeniem pr-owca, agencji i… klienta? „gwarantujemy stałą pensję”. dlaczego firmy nie podają kwot wynagrodzeń w ofertach. (mp).
PRoto.pl opublikowało drugi już raport na temat przedziałów wynagrodzeń w agencjach PR. Przełamanie tabu płacowego ma pomóc pracownikom i kandydatom lepiej odnaleźć się na rynku, a agencjom PR – zaprezentować się jako rzetelni, transparentni pracodawcy i skrócić czas rekrutacji.
„Nasz raport ma być przydatny dla osób pracujących w branży PR. Dlatego poprosiliśmy agencje, żeby przedstawiły swoje siatki płac nie w kwotach brutto – jak jest to zwykle podawane w raportach płacowych – ale w kwotach netto, w korelacji z informacjami dotyczącymi rodzajów umów, jakie są w stanie zagwarantować swoim pracownikom. Kandydaci, wiedząc, w jakich przedziałach kształtują się zarobki w danych agencjach, mogliby się dzięki temu lepiej przygotować do rozmów kwalifikacyjnych” – wyjaśnia Maciej Przybylski, młodszy redaktor PRoto.pl.
Rozmowa na temat jawności przedziałów wynagrodzeń może przyczynić się do profesjonalizacji branży. Dzięki temu, jak przekonują eksperci i prezesi agencji PR, zwiększa się świadomość klientów w kwestii kosztów pracy specjalistów od komunikacji. Może to mieć wpływ na zmniejszenie się liczby błędnych wycen na rynku.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
PRoto dla Newserii. Korzyści z jawności zarobków w agencjach. proto.pl opublikowało drugi już raport na temat przedziałów wynagrodzeń w agencjach pr. przełamanie tabu płacowego ma pomóc pracownikom i kandydatom lepiej odnaleźć się na rynku, a agencjom pr – zaprezentować się jako rzetelni, transparentni pracodawcy i skrócić czas rekrutacji. czytaj więcej:najaktywniejsi pracodawcy w branży pr ponownie pokazują siatkę wynagrodzeń. „nasz raport ma być przydatny dla osób pracujących w branży pr. dlatego poprosiliśmy agencje, żeby przedstawiły swoje siatki płac nie w kwotach brutto – jak jest to zwykle podawane w raportach płacowych – ale w kwotach netto, w korelacji z informacjami dotyczącymi rodzajów umów, jakie są w stanie zagwarantować swoim pracownikom. kandydaci, wiedząc, w jakich przedziałach kształtują się zarobki w danych agencjach, mogliby się dzięki temu lepiej przygotować do rozmów kwalifikacyjnych” – wyjaśnia maciej przybylski, młodszy redaktor proto.pl. rozmowa na temat jawności przedziałów wynagrodzeń może przyczynić się do profesjonalizacji branży. dzięki temu, jak przekonują eksperci i prezesi agencji pr, zwiększa się świadomość klientów w kwestii kosztów pracy specjalistów od komunikacji. może to mieć wpływ na zmniejszenie się liczby błędnych wycen na rynku. czytaj więcej:branża pr. rynek pracy pracownika czy pracodawcy? opinie. większe wymagania, ale też większa otwartość. jak millenialsi rozmawiają o wynagrodzeniach. umowa o pracę marzeniem pr-owca, agencji i… klienta? „gwarantujemy stałą pensję”. dlaczego firmy nie podają kwot wynagrodzeń w ofertach. (mp).