poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościPRoto dla Newserii. Korzyści z jawności zarobków w agencjach

PRoto dla Newserii. Korzyści z jawności zarobków w agencjach

PRoto.pl opublikowało drugi już raport na temat przedziałów wynagrodzeń w agencjach PR. Przełamanie tabu płacowego ma pomóc pracownikom i kandydatom lepiej odnaleźć się na rynku, a agencjom PR – zaprezentować się jako rzetelni, transparentni pracodawcy i skrócić czas rekrutacji.

Czytaj więcej:
Najaktywniejsi pracodawcy w branży PR ponownie pokazują siatkę wynagrodzeń

„Nasz raport ma być przydatny dla osób pracujących w branży PR. Dlatego poprosiliśmy agencje, żeby przedstawiły swoje siatki płac nie w kwotach brutto – jak jest to zwykle podawane w raportach płacowych – ale w kwotach netto, w korelacji z informacjami dotyczącymi rodzajów umów, jakie są w stanie zagwarantować swoim pracownikom. Kandydaci, wiedząc, w jakich przedziałach kształtują się zarobki w danych agencjach, mogliby się dzięki temu lepiej przygotować do rozmów kwalifikacyjnych” – wyjaśnia Maciej Przybylski, młodszy redaktor PRoto.pl.

Rozmowa na temat jawności przedziałów wynagrodzeń może przyczynić się do profesjonalizacji branży. Dzięki temu, jak przekonują eksperci i prezesi agencji PR, zwiększa się świadomość klientów w kwestii kosztów pracy specjalistów od komunikacji. Może to mieć wpływ na zmniejszenie się liczby błędnych wycen na rynku.

Czytaj więcej:
Branża PR. Rynek pracy pracownika czy pracodawcy? Opinie

Większe wymagania, ale też większa otwartość. Jak millenialsi rozmawiają o wynagrodzeniach

Umowa o pracę marzeniem PR-owca, agencji i… klienta?

„Gwarantujemy stałą pensję”. Dlaczego firmy nie podają kwot wynagrodzeń w ofertach

(mp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj