Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
PRoto dla Newserii. Lipiec w mediach społecznościowych. facebook wprowadził nowe narzędzia do walki z fake newsami i treściami niskiej jakości, spamującymi innych użytkowników. ochronę przed spamem wdrożył także instagram. dodatkowo w tym serwisie odpowiednie filtry będą usuwać obraźliwe treści pod postami. media społecznościowe rozbudowują też swoje funkcje dla reklamodawców. na snapchacie nowa aplikacja pozwala na samodzielne tworzenie reklam. reklamy pojawią się również w komunikatorze messenger. „w lipcu facebook wprowadził zmianę, która ma wspierać wydawców. strony, które publikują jedynie treści tworzone przez kogoś innego, nie będą miały możliwości edycji metadanych wklejanych linków, takich jak tytuł, opis czy zdjęcie. możliwość edycji zachowają jedynie strony, które udostępniają treści tworzone przez siebie. w ten sposób facebook chce walczyć z fake newsami” – mówi agencji informacyjnej newseria biznes małgorzata baran, redaktor proto.pl. zobacz więcej:. (red).
Facebook wprowadził nowe narzędzia do walki z fake newsami i treściami niskiej jakości, spamującymi innych użytkowników. Ochronę przed spamem wdrożył także Instagram. Dodatkowo w tym serwisie odpowiednie filtry będą usuwać obraźliwe treści pod postami. Media społecznościowe rozbudowują też swoje funkcje dla reklamodawców. Na Snapchacie nowa aplikacja pozwala na samodzielne tworzenie reklam. Reklamy pojawią się również w komunikatorze Messenger.
„W lipcu Facebook wprowadził zmianę, która ma wspierać wydawców. Strony, które publikują jedynie treści tworzone przez kogoś innego, nie będą miały możliwości edycji metadanych wklejanych linków, takich jak tytuł, opis czy zdjęcie. Możliwość edycji zachowają jedynie strony, które udostępniają treści tworzone przez siebie. W ten sposób Facebook chce walczyć z fake newsami” – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Małgorzata Baran, redaktor PRoto.pl. Zobacz więcej:
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
PRoto dla Newserii. Lipiec w mediach społecznościowych. facebook wprowadził nowe narzędzia do walki z fake newsami i treściami niskiej jakości, spamującymi innych użytkowników. ochronę przed spamem wdrożył także instagram. dodatkowo w tym serwisie odpowiednie filtry będą usuwać obraźliwe treści pod postami. media społecznościowe rozbudowują też swoje funkcje dla reklamodawców. na snapchacie nowa aplikacja pozwala na samodzielne tworzenie reklam. reklamy pojawią się również w komunikatorze messenger. „w lipcu facebook wprowadził zmianę, która ma wspierać wydawców. strony, które publikują jedynie treści tworzone przez kogoś innego, nie będą miały możliwości edycji metadanych wklejanych linków, takich jak tytuł, opis czy zdjęcie. możliwość edycji zachowają jedynie strony, które udostępniają treści tworzone przez siebie. w ten sposób facebook chce walczyć z fake newsami” – mówi agencji informacyjnej newseria biznes małgorzata baran, redaktor proto.pl. zobacz więcej:. (red).