Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
PRoto dla Newserii. Media społecznościowe w czerwcu 2018 roku. „facebook w ostatnich dniach poinformował o wprowadzeniu zmiany dotyczącej transparentności reklam, którą zapowiadał już w ubiegłym roku. użytkownicy mogą teraz zobaczyć kampanie reklamowe, które w obecnym czasie są prowadzone przez strony. nie muszą być też w grupie docelowej tych kampanii, aby móc się z nimi zapoznać” – mówi dla newserii biznes paulina piotrowska, redaktor proto.pl. użytkownicy facebooka zyskali dostęp do dodatkowych informacji na temat stron, również tych, które nie mają w danej chwili żadnej aktywnej reklamy. mogą zobaczyć, kiedy powstała dana strona i czy zmieniała nazwę. w najbliższych tygodniach facebook chce w ramach zakładki udostępnić kolejne informacje na ich temat. „facebook zapowiedział też powstanie narzędzia o nazwie brand collabs manager, które ma ułatwiać nawiązywanie współpracy między markami a twórcami” – dodaje paulina piotrowska. serwis marka zuckerberga rozpoczął również testy nowej funkcji keyword snooze, która pozwala tymczasowo ukryć posty zawierające słowa kluczowe wskazane przez użytkownika. (pp).
„Facebook w ostatnich dniach poinformował o wprowadzeniu zmiany dotyczącej transparentności reklam, którą zapowiadał już w ubiegłym roku. Użytkownicy mogą teraz zobaczyć kampanie reklamowe, które w obecnym czasie są prowadzone przez strony. Nie muszą być też w grupie docelowej tych kampanii, aby móc się z nimi zapoznać” – mówi dla Newserii Biznes Paulina Piotrowska, redaktor PRoto.pl.
Użytkownicy Facebooka zyskali dostęp do dodatkowych informacji na temat stron, również tych, które nie mają w danej chwili żadnej aktywnej reklamy. Mogą zobaczyć, kiedy powstała dana strona i czy zmieniała nazwę. W najbliższych tygodniach Facebook chce w ramach zakładki udostępnić kolejne informacje na ich temat.
„Facebook zapowiedział też powstanie narzędzia o nazwie Brand Collabs Manager, które ma ułatwiać nawiązywanie współpracy między markami a twórcami” – dodaje Paulina Piotrowska.
Serwis Marka Zuckerberga rozpoczął również testy nowej funkcji Keyword Snooze, która pozwala tymczasowo ukryć posty zawierające słowa kluczowe wskazane przez użytkownika. (pp)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
PRoto dla Newserii. Media społecznościowe w czerwcu 2018 roku. „facebook w ostatnich dniach poinformował o wprowadzeniu zmiany dotyczącej transparentności reklam, którą zapowiadał już w ubiegłym roku. użytkownicy mogą teraz zobaczyć kampanie reklamowe, które w obecnym czasie są prowadzone przez strony. nie muszą być też w grupie docelowej tych kampanii, aby móc się z nimi zapoznać” – mówi dla newserii biznes paulina piotrowska, redaktor proto.pl. użytkownicy facebooka zyskali dostęp do dodatkowych informacji na temat stron, również tych, które nie mają w danej chwili żadnej aktywnej reklamy. mogą zobaczyć, kiedy powstała dana strona i czy zmieniała nazwę. w najbliższych tygodniach facebook chce w ramach zakładki udostępnić kolejne informacje na ich temat. „facebook zapowiedział też powstanie narzędzia o nazwie brand collabs manager, które ma ułatwiać nawiązywanie współpracy między markami a twórcami” – dodaje paulina piotrowska. serwis marka zuckerberga rozpoczął również testy nowej funkcji keyword snooze, która pozwala tymczasowo ukryć posty zawierające słowa kluczowe wskazane przez użytkownika. (pp).