poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościPRoto dla Newserii. Media społecznościowe w czerwcu 2018 roku

PRoto dla Newserii. Media społecznościowe w czerwcu 2018 roku

„Facebook w ostatnich dniach poinformował o wprowadzeniu zmiany dotyczącej transparentności reklam, którą zapowiadał już w ubiegłym roku. Użytkownicy mogą teraz zobaczyć kampanie reklamowe, które w obecnym czasie są prowadzone przez strony. Nie muszą być też w grupie docelowej tych kampanii, aby móc się z nimi zapoznać” – mówi dla Newserii Biznes Paulina Piotrowska, redaktor PRoto.pl.

Użytkownicy Facebooka zyskali dostęp do dodatkowych informacji na temat stron, również tych, które nie mają w danej chwili żadnej aktywnej reklamy. Mogą zobaczyć, kiedy powstała dana strona i czy zmieniała nazwę. W najbliższych tygodniach Facebook chce w ramach zakładki udostępnić kolejne informacje na ich temat.

„Facebook zapowiedział też powstanie narzędzia o nazwie Brand Collabs Manager, które ma ułatwiać nawiązywanie współpracy między markami a twórcami” – dodaje Paulina Piotrowska.

Serwis Marka Zuckerberga rozpoczął również testy nowej funkcji Keyword Snooze, która pozwala tymczasowo ukryć posty zawierające słowa kluczowe wskazane przez użytkownika. (pp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj