Zbliża się kolejne spotkanie z cyklu IAB HowTo. Konferencja, tym razem poświęcona content marketingowi, odbędzie się 23 kwietnia 2024 roku w Warszawie.
„Królewski Gambit. Jak wygrać w content marketingu” to tytuł spotkania z serii IAB HowTo, organizowanej przez IAB Polska.
Konferencja skierowana jest do osób, które chcą zgłębić tajniki strategicznych działań w content marketingu. Uczestnicy zdobędą wiedzę, „jak za pomocą śmiałych »otwarć i zagrań« przyciągnąć uwagę odbiorców, a dzięki angażującym treściom utrzymać ich inicjatywę i zainteresowanie”. „Dowiedzą się także, jak zakończyć grę imponującym matem, a także jak umiejętnie zmierzyć sukces tej »gry«, aby należycie świętować wygraną” – zapowiadają organizatorzy.
Wydarzenie będzie okazją, by dowiedzieć się, jak poprawić efektywność działań contentmarketingowym m.in. dzięki odpowiedniej strategii. Co więcej, uczestnicy będą mogli zapoznać się z licznymi inspiracjami.
Podczas konferencji wystąpią m.in.:
• Marta Wojciechowska, starszy kierownik ds. PR, influencerów i contentu, senior PR, grupa spółek DANONE
• Tomasz Wileński, szef Grupy Roboczej Badania IAB Polska, CEO iSlay
• Monika Dobaj, Head of PR & Advocacy, Labcon
• Karolina Bąkowska, Head of Social Content & Gaming, GoldenSubmarine
• Maciej Kuczyński, kierownik zespołu projektów video i audio, Ringier Axel Springer Polska
• Antonina Grzelak, Chief Operating Officer, PanParagon | Mr Receipt
Wydarzenie odbędzie się 23 kwietnia 2024 roku w Warszawie (Multikino w Złotych Tarasach). Rozpoczęcie konferencji zaplanowano na 9:00.
Bilety są dostępne na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.