Termin przyjmowania zgłoszeń do IV edycji EB Kreator został wydłużony do 9 lutego 2018 roku. W ramach konkursu organizowanego przez GoldenLine firmy mogą zgłaszać swoje projekty z zakresu employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego zrealizowane w 2017 roku.
Celem konkursu EB Kreator jest promocja osiągnięć i dobrych praktyk w dziedzinie employer brandingu oraz zainspirowanie pozostałych firm do podejmowania działań wokół budowania wizerunku firmy jako pracodawcy.
Projekty można zgłaszać w siedmiu kategoriach: Zakładka kariera, Ogłoszenie rekrutacyjne, Kampania w social media, Akcja rekrutacyjna, Kampania employer branding, Wideo wizerunkowo-rekrutacyjne oraz Wewnętrzna kampania employer branding.
O wyborze zwycięzców zadecyduje jury: Zyta Machnicka, Lightness, Szymon Motławski, Pracownia EB GoldenLine, Grzegorz Kiszluk, Brief, Adam Wąsik, GoldenLine, Katarzyna Młynarczyk, Socjomania, Jacek Kotarbiński, kotarbinski.com, Marta Pawlak-Dobrzańska, Great Digital oraz Iwona Grochowska, Nais.
Ogłoszenie laureatów i wręczenie statuetek odbędzie się w marcu 2018 roku podczas uroczystej gali.
Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz dostępny na stronie oraz załączyć prezentację zawierającą opis projektu. Zgłoszenia przyjmowane są do 9 lutego 2018 roku. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
[[{“fid”:”36455″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”Baner konkursu EB Kreator”,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:”Baner konkursu EB Kreator”},”type”:”media”,”attributes”:{“alt”:”Baner konkursu EB Kreator”,”title”:”Baner konkursu EB Kreator”,”class”:”media-element file-default”}}]]
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (jg)