Konferencja Polskiego Stowarzyszenia Public Relations to podsumowanie najlepszych wybranych case’ów oraz sukcesów wizerunkowych firm i instytucji w ostatnim czasie. Patronem głównym wydarzenia jest Instytut Monitorowania Mediów i PRoto.pl. Spotkanie będzie okazją do analiz najnowszych trendów w sztuce komunikacji, prezentowanych przez ekspertów w branży, znanych dziennikarzy i najpopularniejszych influencerów. Wśród nich są osoby reprezentujące Zarząd i Radę Nadzorczą PSPR: dr Krystian Dudek (Instytut Publico), Andrzej Pomarański (Modern Corp.), Emilia Zakrzewska-Koszel, Katarzyna Domańska, Jan Matysik (Cumulus PR) oraz Bartosz Węglarczyk (Onet.pl), Tomek Tomczyk (Jason Hunt), dr Anna Miotk (ekspert ds. PR), Adam Łaszyn (Alert Media Communications), Paweł Modzelewski (24/7 Communication), Joanna Parzydło-Malinowska (Personal Brand Institute) czy Kamil Bolek (indaHash).
„PSPR DAY 2017 to wydarzenie, które planujemy organizować cyklicznie. Dyskusja o bieżących wyzwaniach branży PR i najciekawszych case’ach w wykonaniu cenionych specjalistów to najlepsza forma promocji wiedzy z zakresu PR-u, za co czujemy się odpowiedzialni. Dotkniemy wielu tematów, które budzą emocje i zainteresowanie, tych najbardziej aktualnych i tych ponadczasowych, lokalnych i globalnych. Przygotowaliśmy bogaty program, który odnosi się do bieżącej sceny komunikacyjnej w kraju i za granicą” – zapowiada dr Krystian Dudek, Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Panel „Koniec PR-u, jaki znamy”, który poprowadzi Emilia Zakrzewska z Zarządu PSPR, jest odpowiedzią na wątpliwości tych, którzy w swojej codziennej pracy doświadczają konieczności dostosowania strategii komunikacyjnej do pełnej chaosu i niepewności rzeczywistości społecznej, m.in. na skutek słabości mediów tradycyjnych czy upadku autorytetów. Moduł „Koniec PR-u, jaki znamy” dotyka również zmian spowodowanych gwałtownym rozwojem technologii informacyjnych, a co za tym idzie – nową paletą narzędzi realizowania działań, a także badania ich efektywności. Prelegentami panelu są dr Anna Miotk (ekspert ds. PR), Mikołaj Nowak (ekspert ds. social media i nowych mediów), Karolina Hytrek-Prosiecka (dyrektor ds. komunikacji i PR), Paweł Modzelewski (24/7 Communication), Andrzej Skworz (Press).
Następnie odbędzie się prelekcja „Kanały internetowe w prawdziwym PR. Case study: IKEA Lublin – Projekt w Sąsiedztwie”. Zagadnienie zostanie omówione przez Jana Matysika.
W panelu zatytułowanym „Fenomen zmiany wizerunkowej – projekt PZPN Łączy nas piłka. Metamorfoza postrzegania polskiej Kadry Narodowej”, prowadzonym przez Andrzeja Pomarańskiego, poruszone zostaną zagadnienia kreowania zmiany wizerunkowej i roli contentu filmowego/internetowego. Prelegentem panelu jest Jakub Kwiatkowski, rzecznik prasowy Polskiego Związku Piłki Nożnej.
Temat współpracy z influencerami przybliży panel prowadzony przez Katarzynę Domańską, członka Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Prelegenci Panelu: Joanna Parzydło-Malinowska (Personal Brand Institute), Kamil Bolek (indaHash), Tomek Tomczyk (Jason Hunt) odpowiedzą m.in. na pytanie, jak prowadzić efektywne działania we współpracy z youtuberami, instagramerami czy snapchaterami, by zyskać więcej niż wzrost sprzedaży.
Kolejny panel – zawierający tematy takie jak „Era Fake News” i „Nowy marketing polityczny” – który poprowadzi dr Krystian Dudek, dotyczy zjawisk zataczających coraz szersze kręgi – fałszywych wiadomości oraz zaskakujących zwrotów akcji w kampaniach z obszaru marketingu politycznego. O płynących ze zjawiska fake newsów zagrożeniach dla osób publicznych i marek, a także sile internetu i mediów społecznościowych Krystian Dudek porozmawia z Bartoszem Węglarczykiem (Onet.pl), Adamem Łaszynem (Alert Media Communications) i Janem Matysikiem (Cumulus PR).
Ostatnia prelekcja konferencji wygłoszona przez Magdalenę Tokaj, przedstawicielkę Instytutu Monitorowania Mediów – Patrona Głównego PSPR DAY 2017 – zatytułowana jest: „Uniknąć syndromu firmowego selfie. Nowa rola monitoringu mediów w public relations”.
Partnerem wydarzenia jest Spectra Development – goszczący wydarzenie w swoich progach. Udział w konferencji PSPR DAY jest bezpłatny dla wszystkich zainteresowanych. Zapisy odbywają się pod adresem: biuro@polskipr.pl. W zgłoszeniu należy podać kolejno: imię i nazwisko, maila, numeru telefonu oraz firmy. Pierwszeństwo zapisu przysługuje członkom Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Szczegółowe informacje wraz z programem konferencji dostępne są na stronie oraz na fanpage’u Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
(red)