Konferencja Polskiego Stowarzyszenia Public Relations to podsumowanie najlepszych wybranych case’ów oraz sukcesów wizerunkowych firm i instytucji w ostatnim czasie. Patronem głównym wydarzenia jest Instytut Monitorowania Mediów i PRoto.pl. Spotkanie będzie okazją do analiz najnowszych trendów w sztuce komunikacji, prezentowanych przez ekspertów w branży, znanych dziennikarzy i najpopularniejszych influencerów. Wśród nich są osoby reprezentujące Zarząd i Radę Nadzorczą PSPR: dr Krystian Dudek (Instytut Publico), Andrzej Pomarański (Modern Corp.), Emilia Zakrzewska-Koszel, Katarzyna Domańska, Jan Matysik (Cumulus PR) oraz Bartosz Węglarczyk (Onet.pl), Tomek Tomczyk (Jason Hunt), dr Anna Miotk (ekspert ds. PR), Adam Łaszyn (Alert Media Communications), Paweł Modzelewski (24/7 Communication), Joanna Parzydło-Malinowska (Personal Brand Institute) czy Kamil Bolek (indaHash).
„PSPR DAY 2017 to wydarzenie, które planujemy organizować cyklicznie. Dyskusja o bieżących wyzwaniach branży PR i najciekawszych case’ach w wykonaniu cenionych specjalistów to najlepsza forma promocji wiedzy z zakresu PR-u, za co czujemy się odpowiedzialni. Dotkniemy wielu tematów, które budzą emocje i zainteresowanie, tych najbardziej aktualnych i tych ponadczasowych, lokalnych i globalnych. Przygotowaliśmy bogaty program, który odnosi się do bieżącej sceny komunikacyjnej w kraju i za granicą” – zapowiada dr Krystian Dudek, Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Udział w konferencji PSPR DAY jest bezpłatny dla wszystkich zainteresowanych. Zapisy odbywają się pod adresem: biuro@polskipr.pl. W zgłoszeniu należy podać kolejno: imię i nazwisko, maila, numeru telefonu oraz firmy. Pierwszeństwo zapisu przysługuje członkom Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Dodatkowe informacje są dostępne na stronie oraz na fanpage’u Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Poniżej prezentujemy szczegółowy program konferencji PSPR DAY 2017:
9:00-9:45 Rejestracja uczestników
9:45-10:00 Wprowadzenie i przywitanie gości – dr Krystian Dudek i Jan Matysik
10:00-10:45 Panel „Koniec PR, jaki znamy”; Prowadzący: Emilia Zakrzewska-Koszel; Prelegenci Panelu: dr Anna Miotk (ekspert ds. PR), Mikołaj Nowak (ekspert ds. social media i nowych mediów), Karolina Hytrek-Prosiecka (Dyrektor ds. Komunikacji i PR), Paweł Modzelewski (24/7 Communication), Andrzej Skworz (Press)
Panel jest odpowiedzią na wątpliwości tych, którzy w swojej codziennej pracy doświadczają konieczności dostosowania strategii komunikacyjnej do pełnej chaosu i niepewności rzeczywistości społecznej, m.in. na skutek słabości mediów tradycyjnych czy upadku autorytetów. Moduł „Koniec PR-u, jaki znamy” dotyka również zmian spowodowanych gwałtownym rozwojem technologii informacyjnych,
a co za tym idzie nową paletą narzędzi realizowania działań, a także badania ich efektywności.
10:45-11:10 Prelekcja „Kanały internetowe w prawdziwym PR. Case study: IKEA Lublin – Projekt w Sąsiedztwie” Prelegent: Jan Matysik
11:10-11:15 Prezentacja Partnera: SPECTRA DEVELOPMENT
11:15-12:00 Panel „Fenomen zmiany wizerunkowej – projekt PZPN Łączy nas piłka”. Metamorfoza postrzegania polskiej Kadry Narodowej; Prowadzący: Andrzej Pomarański; Prelegent panelu: Jakub Kwiatkowski (rzecznik prasowy Polskiego Związku Piłki Nożnej)
Fenomen zmiany wizerunkowej. Jako prelegentów zaprosiliśmy autorów jednej z najbardziej spektakularnych metamorfoz – przedstawicieli PZPN oraz projektu „Łączy nas piłka”. Poruszymy kwestie strategii działania i roli contentu filmowego/internetowego.
12:00-12:15 Przerwa kawowa
12:15-13:00 Panel „Współpraca z influencerami”; Prowadząca: Katarzyna Domańska; Prelegenci Panelu: Joanna Malinowska-Parzydło (Personal Brand Institute), Kamil Bolek (indaHash), Tomek Tomczyk (Jason Hunt)
O rosnącej roli współpracy z influencerami, stanowiącej realną szansę dla marek na budowanie wiarygodności w dobie zniechęcenia i uodpornienia na treści reklamowe. Jak prowadzić efektywne działania we współpracy z youtuberami, instagramerami czy snapchaterami, by zyskać więcej, niż wzrost sprzedaży.
13:00-13:45 Przerwa na lunch
13:45-14:45 Panel zawierający tematy: „Era Fake News” i „Nowy marketing polityczny”; Prowadzący: dr Krystian Dudek; Prelegenci Panelu: Bartosz Węglarczyk, dr Krystian Dudek, Adam Łaszyn, Jan Matysik
– Era Fake News
Moduł ten dotyczy zjawiska zataczającego coraz szersze kręgi. O płynących z niego zagrożeniach dla osób publicznych i marek. Jak się zabezpieczać, jak reagować? Moduł ten bezpośrednio związany jest
z kolejnym, dotyczącym monitoringu mediów.
– Nowy marketing polityczny
Zaskakujące zwroty akcji w kampaniach z obszaru marketingu politycznego stały się inspiracją dla bloku „Nowy marketing polityczny”, który odkrywa siłę internetu i mediów społecznościowych w budowaniu przewagi kandydatów, a także ugrupowań politycznych.
14:50-15:20 Prelekcja „Uniknąć syndromu firmowego selfie. Nowa rola monitoringu mediów w public relations” Instytutu Monitorowania Mediów; Prowadząca: Magdalena Tokaj (Kierownik ds. rozwoju badań IMM)
15:20 Konkurs wizytówkowy i zakończenie – dr Krystian Dudek i Jan Matysik
(red)