sobota, 18 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościPublic relations w administracji - szkolenie

Public relations w administracji – szkolenie

Ogólnopolskie Centrum Edukacji Samorządu i Administracji zaprasza na szkolenie pt. „Public Relations w administracji – skuteczne budowanie wizerunku instytucji publicznej”, które odbędzie się w dniach 26-27 października 2009 r. w Warszawie. Szkolenie skierowane jest do pracowników administracji publicznej, którzy chcą nabyć nowe umiejętności w opracowywaniu strategii public relations oraz chcą poszerzyć swoja wiedzę na temat organizacji działań PR w instytucji publicznej.

Podczas szkolenia będzie można się dowiedzieć:

– w jaki sposób budować i realizować strategię public relations?
– jakie znaczenie mają badania marketingowe w administracji publicznej?
– jak przeciwdziałać i zarządzać sytuacją kryzysową?
– jak przygotować profesjonalną prezentację oraz wystąpienie publiczne?

Szkolenie prowadzone będzie w formie warsztatowej, co zapewni indywidualne podejście do uczestników, kompleksowe wsparcie oraz pełną informację zwrotną. Ćwiczenia, praca z kamerą zagwarantują aktywne zaangażowanie uczestników warsztatów i opanowanie prezentowanych zagadnień.

Szczegółowe informacje, znajdą Państwo na stronie.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj