Na początku grudnia 2023 roku do grona członków Związku Firm PR ponownie dołączyła agencja Publicis Consultants. Wynika to ze zmian strukturalnych w agencji, która chwilowo należała już do ZFPR-u od listopada 2018 do grudnia 2019 roku.
Publicis Consultants to agencja doradztwa komunikacyjnego, świadcząca całościowe usługi z zakresu public relations. Firma, należąca do Publicis Groupe, specjalizuje się w PR korporacyjnym i produktowym, w szczególności w doradztwie strategicznym oraz realizacji działań CSR, employerbrandingowych i z obszaru marketingu cyfrowego.
„W obliczu obecnych wyzwań ekonomicznych i geopolitycznych jeszcze bardziej niż dotychczas ważne jest, aby branża PR mówiła jednym głosem. W czasach dynamicznego rozwoju technologii i AI wierzę w konieczność dalszej profesjonalizacji zawodu PR-owca, gdzie fundamentem są wysokie standardy etyczne, w tym odpowiedzialność za słowo oraz jakość dostarczanych usług i produktów. Unikalne podejście, nowa energia i perspektywa to nasze atuty, którymi chcemy wzmocnić ZFPR. Dlatego w tym miejscu deklaruję nasze pełne zaangażowanie i aktywne członkostwo na rzecz dalszego rozwoju branży” – komentuje Daria Tworek, Managing Partner w Publicis Consultants.
W portfolio klientów Publicis Consultants są m.in. PKP Intercity, Somfy, Lite E-Commerce, L’Oréal czy PGE.
Ponadto agencja jest partnerem Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej, a także prowadzi współpracę dydaktyczną z Wydziałem Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego, w ramach której oferuje też program stażowy dla studentów.
ZFPR zrzesza obecnie 37 agencji. (mb)