Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Publicis Consultants zmienia logo. publicis consultants, agencja doradztwa komunikacyjnego, w połowie grudnia 2022 roku zaprezentowała nową identyfikację wizualną. jak komunikuje firma, jest to wyrazem procesu zmian, które zachodzą w agencji od 2020 roku. nowe logo, używane także przez francuski oddział firmy, ma symbolizować większa integrację w ramach publicis groupe. uwydatnienie w logo słowa „consultants” ma z kolei podkreślać wzmocnienie usług doradczych świadczonych przez agencję. kolory użyte w logo mają być wyrazem energii oraz kreatywności, na które agencja kładzie nacisk w działaniach b2b – komunikuje firma. zachowany został w logo także symbol lwa, charakterystyczny dla grupy publicis. „zmiana identyfikacji wiążę się z kolejnym etapem rozwoju naszej agencji. zależy nam na podkreśleniu integracji z całą grupą przy jednoczesnym zachowaniu specyfiki i odrębności naszego brandu, dlatego przyjmujemy wariant logotypu, który od lat funkcjonuje m.in. we francji – kolebce naszej grupy” – mówi daria tworek, head of publicis consultants polska. jak przekazuje publicis consultants, agencja zamierza jeszcze mocniej rozwijać współpracę z pozostałymi agencjami należącymi do grupy w ramach modelu power of one. (bs). poprzednie logo.
Publicis Consultants, agencja doradztwa komunikacyjnego, w połowie grudnia 2022 roku zaprezentowała nową identyfikację wizualną. Jak komunikuje firma, jest to wyrazem procesu zmian, które zachodzą w agencji od 2020 roku.
Nowe logo, używane także przez francuski oddział firmy, ma symbolizować większa integrację w ramach Publicis Groupe.
Uwydatnienie w logo słowa „Consultants” ma z kolei podkreślać wzmocnienie usług doradczych świadczonych przez agencję. Kolory użyte w logo mają być wyrazem energii oraz kreatywności, na które agencja kładzie nacisk w działaniach B2B – komunikuje firma. Zachowany został w logo także symbol lwa, charakterystyczny dla Grupy Publicis.
„Zmiana identyfikacji wiążę się z kolejnym etapem rozwoju naszej agencji. Zależy nam na podkreśleniu integracji z całą Grupą przy jednoczesnym zachowaniu specyfiki i odrębności naszego brandu, dlatego przyjmujemy wariant logotypu, który od lat funkcjonuje m.in. we Francji – kolebce naszej Grupy” – mówi Daria Tworek, Head of Publicis Consultants Polska. Jak przekazuje Publicis Consultants, agencja zamierza jeszcze mocniej rozwijać współpracę z pozostałymi agencjami należącymi do Grupy w ramach modelu Power of One. (bs)

Poprzednie logo