piątek, 8 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPunkty szczepień w GTA. Trwa promocja szczepień wśród graczy

Punkty szczepień w GTA. Trwa promocja szczepień wśród graczy

Pfizer promuje szczepienia przeciwko COVID-19 w środowisku graczy. Koncern farmaceutyczny na serwerach GTA Online Roleplay w Brazylii uruchomił punkty szczepień dla awatarów graczy, którzy w wirtualnym świecie odgrywają swoje role – opisuje komputerswiat.pl.

Jak czytamy, gracze w GTA RP (czyli roleplay) nie starają się realizować wyznaczonych przez twórców celów, lecz wcielają się w role „zwyczajnych” osób i spędzają online wiele godzin, a w tym czasie „są np. policjantami, mechanikami samochodowymi, pracownikami fabryk itp”. „Po pracy spotykają się z innymi graczami, rozmawiają, bawią się, a okazjonalnie planują jakby tu jeszcze sobie dorobić” – opisuje źródło. Czytamy, że wśród graczy są zarówno młodzi ludzie, jak i osoby dorosłe.

Pfizer postanowił wykorzystać grę jako sposób dotarcia do różnych grup docelowych. Na największym południowoamerykańskim serwerze GTA RP, Cidade Alta, firma uruchomiła akcję promocyjną poświęconą szczepieniom. Czytamy, że do 25 listopada 2021 roku w świecie gry znajdują się punkty szczepień. Gracze mogą przyjść do nich, by zaszczepić swój avatar i odebrać nagrodę. Jeśli użytkownik umieści zdjęcie swojej zaszczepionej postaci na Instagramie bądź Twitterze, a do wpisu doda odpowiedni hashtag i informację, że w realnym świecie również jest zaszczepiony, dostanie bonusy do gry – opisuje źródło. Są to bandaż dający odporność i symbolizujący szczepienie oraz specjalny pamiątkowy ubiór.

Ponadto w punktach medycznych w grze „pracują” znani streamerzy GTA z Ameryki Łacińskiej – ma to zachęcić do szczepień w grze. Czytamy, że gracze, którzy przyszli na szczepienie, mogą przez chwilę porozmawiać z influencerami.

Źródło podaje, że wydarzenia na wspomnianym serwerze śledzi dziennie nawet sześć milionów ludzi, którzy oglądają streamy na różnych platformach.

Akcję przygotowałą agencja reklamowa Ogilvy – czytamy dalej. (mb

Czytaj także: Przekonać nieprzekonanych. O komunikacji szczepień przeciwko COVID-19

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj