piątek, 8 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościRada ds. Komunikacji Zdrowia publikuje wytyczne dotyczące poprawy warunków pracy

Rada ds. Komunikacji Zdrowia publikuje wytyczne dotyczące poprawy warunków pracy

W czerwcu 2023 roku Rada ds. Komunikacji Zdrowia Europejskiego Stowarzyszenia Agencji Komunikacji (EACA) poinformowała o opublikowaniu broszury „Zdrowie w organizacji – nowa przewaga konkurencyjna w popandemicznym świecie”.

Publikacja powstała we współpracy członków Rady – ekspertów w dziedzinie komunikacji zdrowotnej – oraz Sir Cary’ego Coopera, profesora psychologii zdrowia i organizacji w Szkole Alliance MBS Uniwersytetu Manchesterskiego.

Zbadali oni kluczowe czynniki mające wpływ na zdrowie w organizacji oraz jej sukcesy.

Broszura zawiera przykłady praktyk stosowanych przez agencje z obszaru komunikacji. Uwaga została zwrócona na sześć obszarów, które organizacje z różnych branż powinny uwzględnić, chcąc poprawić wyniki, zwiększyć satysfakcję pracowników i podwyższyć efektywność. Są to: przywództwo, ukierunkowanie, zdrowie i dobrostan, innowacje, uczenie się i rozwój oraz warunki w miejscu pracy.

„Publikacja jest cennym narzędziem i źródłem informacji. Będzie pretekstem do podjęcia ważnych rozmów między firmami i specjalistami chcącymi tworzyć solidne, zrównoważone organizacje, które swoich pracowników traktują priorytetowo i wspierają kulturę wzrostu, innowacji i dobrostanu” – mówi Philip Chin, przewodniczący Rady ds. Komunikacji Zdrowia EACA.

Broszura dostępna jest na stronie. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj