Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Rebranding. In Fact PR z nową nazwą. od sierpnia 2017 roku in fact pr funkcjonuje pod nową nazwą – dulnik.com , która nawiązuje do nazwiska dyrektora zarządzającego agencji, marcina dulnika. firma, która działała na rynku przez pięć lat (od 2012 roku) chce odświeżyć swój wizerunek. „markę agencji opieramy o moje nazwisko z racji doświadczenia w branży wyniesionego z pracy dla marek różnej wielkości, od start-upów po największe brandy na świecie takie jak m.in. ericsson, samsung, facebook i uber. liczymy, że pomoże nam to w pozycjonowaniu eksperckim agencji oraz budowaniu większej rozpoznawalności w branży pr” – komentuje rebranding dulnik w rozmowie z proto.pl. dawny logotyp agencji in fact pr – obecnie dulnik.com. zakres usług firmy pozostaje bez zmian. dulnik.com specjalizuje się w obsłudze klientów z branży technologicznej i sportowej, a wśród aktualnych klientów agencji znajdują się: zagg, właściciel takich marek akcesoriów mobilnych jak invisibleshield, ifrogz i mophie, firma z branży komunikacji mobilnej infobip, a także marki z branży sportowej – asics, runczech, budapest marathon, półmaraton philips piła. rebranding obejmuje także logotyp i odświeżenie strony internetowej. jak informuje dyrektor agencji, dawna nazwa – in fact pr – nie pojawia się już na dulnik.com, by nie wprowadzać klientów w błąd przez stosowanie podwójnego nazewnictwa. (bm).
Od sierpnia 2017 roku In Fact PR funkcjonuje pod nową nazwą – dulnik.com, która nawiązuje do nazwiska dyrektora zarządzającego agencji, Marcina Dulnika. Firma, która działała na rynku przez pięć lat (od 2012 roku) chce odświeżyć swój wizerunek.
„Markę agencji opieramy o moje nazwisko z racji doświadczenia w branży wyniesionego z pracy dla marek różnej wielkości, od start-upów po największe brandy na świecie takie jak m.in. Ericsson, Samsung, Facebook i Uber. Liczymy, że pomoże nam to w pozycjonowaniu eksperckim agencji oraz budowaniu większej rozpoznawalności w branży PR” – komentuje rebranding Dulnik w rozmowie z PRoto.pl.

Dawny logotyp agencji In Fact PR – obecnie dulnik.com
Zakres usług firmy pozostaje bez zmian. dulnik.com specjalizuje się w obsłudze klientów z branży technologicznej i sportowej, a wśród aktualnych klientów agencji znajdują się: ZAGG, właściciel takich marek akcesoriów mobilnych jak InvisibleShield, IFROGZ i mophie, firma z branży komunikacji mobilnej Infobip, a także marki z branży sportowej – ASICS, RunCzech, Budapest Marathon, Półmaraton PHILIPS Piła.
Rebranding obejmuje także logotyp i odświeżenie strony internetowej. Jak informuje dyrektor agencji, dawna nazwa – In Fact PR – nie pojawia się już na dulnik.com, by nie wprowadzać klientów w błąd przez stosowanie podwójnego nazewnictwa.
(bm)