Od sierpnia 2017 roku In Fact PR funkcjonuje pod nową nazwą – dulnik.com, która nawiązuje do nazwiska dyrektora zarządzającego agencji, Marcina Dulnika. Firma, która działała na rynku przez pięć lat (od 2012 roku) chce odświeżyć swój wizerunek.
„Markę agencji opieramy o moje nazwisko z racji doświadczenia w branży wyniesionego z pracy dla marek różnej wielkości, od start-upów po największe brandy na świecie takie jak m.in. Ericsson, Samsung, Facebook i Uber. Liczymy, że pomoże nam to w pozycjonowaniu eksperckim agencji oraz budowaniu większej rozpoznawalności w branży PR” – komentuje rebranding Dulnik w rozmowie z PRoto.pl.
Dawny logotyp agencji In Fact PR – obecnie dulnik.com
Zakres usług firmy pozostaje bez zmian. dulnik.com specjalizuje się w obsłudze klientów z branży technologicznej i sportowej, a wśród aktualnych klientów agencji znajdują się: ZAGG, właściciel takich marek akcesoriów mobilnych jak InvisibleShield, IFROGZ i mophie, firma z branży komunikacji mobilnej Infobip, a także marki z branży sportowej – ASICS, RunCzech, Budapest Marathon, Półmaraton PHILIPS Piła.
Rebranding obejmuje także logotyp i odświeżenie strony internetowej. Jak informuje dyrektor agencji, dawna nazwa – In Fact PR – nie pojawia się już na dulnik.com, by nie wprowadzać klientów w błąd przez stosowanie podwójnego nazewnictwa.
(bm)