W lutym 2025 roku marka Pudliszki poinformowała o rebrandingu, który obejmuje zarówno logo, jak i opakowania produktów, a także zmiany w stylu komunikacji z konsumentami.
Jak przekazują przedstawiciele marki, zbliżające się 12 miesięcy będą dla Pudliszek przełomowe. „Nie wprowadzamy jednak rewolucji, idziemy z duchem tego, na co Polacy zareagowali z entuzjazmem, czyli na koncept prawdziwego jedzenia dla prawdziwych ludzi” – podkreśla Anna Bielecka-Bochenko, dyrektorka marketingu w Kraft Heinz Polska, do którego należy brand.
Jak tłumaczy marka, zmiana szaty graficznej i architektury etykiet ma na celu podkreślenie jakości produktów Pudliszek, lecz także dostosowanie opakowań do zmieniających się trendów i oczekiwań współczesnych konsumentów w kwestii designu i funkcjonalności. Działania mają być bardziej dostosowane do młodszych konsumentów z pokolenia Z. „Zmieniamy identyfikację wizualną Pudliszek, dzięki czemu między innymi zwiększymy widoczność naszych produktów na sklepowych półkach” – przekazał Adam Imielski, dyrektor zarządzający w Kraft Heinz Polska.
Odświeżone zostało również logo marki. Przeszło ono subtelne modyfikacje – zrezygnowano m.in. z gradientu na rzecz czerwieni, która ma przypominać kolor pomidorów.
W nadchodzących miesiącach komunikacja marki ma być utrzymana w duchu zeszłorocznej kampanii „Smaczne i kropka”, skupiając się na pokazywaniu autentycznego życia. Kraft Heinz pod marką Pudliszki w swoich działaniach chce podkreślić, że najważniejszy jest smak.
Jak przekazują przedstawiciele marki, nowy sposób komunikacji opiera się na „pogodnym, swobodnym i serdecznym języku komunikacji, a także na podkreślaniu apetyczności i autentyczności”. „Mamy dość sztuczności i chcemy gotować, tak jak lubimy, a to stale ewoluuje. Wychodząc temu naprzeciw wprowadzamy nowe produkty i dostosowujemy identyfikację wizualną, w tym także opakowania naszych produktów” – mówi Anna Bielecka-Bochenko.
Pierwsze zmiany już są widoczne na sklepowych półkach, a kolejne nowości będą pojawiały się przez cały 2025 rok. Nowe wersje opakowań mają stopniowo zastępować dotychczasowe. W nadchodzących miesiącach marka planuje również wprowadzenie 16 nowych produktów. (kn)