Marka biżuteryjna TOUS we wrześniu 2022 roku poinformowała o zmianach, które obejmują zarówno elementy brandingu, jak i cele korporacyjne.
Jak czytamy w komunikacie prasowym, marka interpretuje na nowo swoje trzy wieloletnie symbole, jakimi są kolor różowy, miś i czułość.
Nowym celem korporacyjnym TOUS jest „we craft a world of joy”. Firma wdroży również nowe procesy kreatywne, a także zamierza zmienić relacje z klientami, co objawiać się będzie w nowej strategii sprzedaży kolekcji, opartej na nieregularnych i częstszych dropach. Produkty będą nawiązywać do obowiązujących w danym momencie trendów w modzie.
Odświeżone zostało również logo marki. Nowy język wizualny sprawił, że przemianę przejdzie również charakterystyczny dla firmy miś. Logo w nowej wersji ma mocniejszy i solidniejszy kształt liter, a ich kształty są zaokrąglone, co lepiej wpisuje się w środowisko cyfrowe. (zd)
Poprzednie logo