Aż 122 prace rywalizują w 11. edycji konkursu custom publishing w Polsce. „Jesteśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni liczbą prac, które napłynęły w tym roku. Nie spodziewaliśmy się tak dobrego wyniku” – komentuje Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agape i przewodniczący jury konkursu.
Nadesłane prace rywalizują w pięciu kategoriach: biuletyn wewnętrzny, biuletyn zewnętrzny, biuletyn elektroniczny, biuletyn instytucji i projekt jednorazowy. W lipcu i sierpniu oceni je jury. We wrześniu zostaną ogłoszone nominacje, a w październiku oficjalne wyniki.
Patronem honorowym konkursu są: Związek Firm Public Relations (ZFPR) i Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB).
Patroni medialni: PRoto.pl, Biuletyn o Biuletynach, Marketing przy Kawie, Signs.pl, Wortal DTP, Marketingowiec.pl, Marketer+, Vidart, MediaFM.net, Media2.pl, PrintPartner i Komunikat.