Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Relacja z Polzak Marketing 2017. polzak marketing 2017 to wydarzenie edukacyjne, którego celem jest poszerzanie kompetencji uczestników z zakresu zakupu usług marketingowych. konferencja ma służyć także wymianie wiedzy i doświadczeń pomiędzy profesjonalistami – reprezentantami reklamodawców oraz agencji. spotkanie branży, w którym uczestniczyło ponad 150 osób, odbyło się 24 maja w hotelu novotel warszawa airport. odbyło się 15 prelekcji o efektywności zakupów marketingowych i współpracy, poprowadzonych przez 32 prelegentów ze strony reklamodawców i agencji. konferencja odbyła się w ramach inicjatywy dialog branżowy reklamodawca-agencja, którego celem jest ustalenie najlepszych standardów zakupowych i przetargowych w ośmiu kategoriach marketingowych: zakup mediów, komunikacja digital, komunikacja usług full service, komunikacja pr, branding, eventy, incentive travel oraz produkcja tv. polzak marketing 2017 zorganizowało stowarzyszenie komunikacji marketingowej sar oraz polskie stowarzyszenie menedżerów logistyki i zakupów. partnerzy merytoryczni: związek firm public relations zfpr, meeting planner, stowarzyszenie organizatorów incentive travel oraz iaa polska międzynarodowe stowarzyszenie reklamy. proto.pl było patronem medialnym konferencji. więcej informacji i agenda spotkania. (red).
Polzak Marketing 2017 to wydarzenie edukacyjne, którego celem jest poszerzanie kompetencji uczestników z zakresu zakupu usług marketingowych. Konferencja ma służyć także wymianie wiedzy i doświadczeń pomiędzy profesjonalistami – reprezentantami reklamodawców oraz agencji. Spotkanie branży, w którym uczestniczyło ponad 150 osób, odbyło się 24 maja w hotelu Novotel Warszawa Airport. Odbyło się 15 prelekcji o efektywności zakupów marketingowych i współpracy, poprowadzonych przez 32 prelegentów ze strony reklamodawców i agencji.
Konferencja odbyła się w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja, którego celem jest ustalenie najlepszych standardów zakupowych i przetargowych w ośmiu kategoriach marketingowych: zakup mediów, komunikacja digital, komunikacja usług full service, komunikacja PR, branding, eventy, incentive travel oraz produkcja TV.
Polzak Marketing 2017 zorganizowało Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów.
Partnerzy merytoryczni: Związek Firm Public Relations ZFPR, Meeting Planner, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Relacja z Polzak Marketing 2017. polzak marketing 2017 to wydarzenie edukacyjne, którego celem jest poszerzanie kompetencji uczestników z zakresu zakupu usług marketingowych. konferencja ma służyć także wymianie wiedzy i doświadczeń pomiędzy profesjonalistami – reprezentantami reklamodawców oraz agencji. spotkanie branży, w którym uczestniczyło ponad 150 osób, odbyło się 24 maja w hotelu novotel warszawa airport. odbyło się 15 prelekcji o efektywności zakupów marketingowych i współpracy, poprowadzonych przez 32 prelegentów ze strony reklamodawców i agencji. konferencja odbyła się w ramach inicjatywy dialog branżowy reklamodawca-agencja, którego celem jest ustalenie najlepszych standardów zakupowych i przetargowych w ośmiu kategoriach marketingowych: zakup mediów, komunikacja digital, komunikacja usług full service, komunikacja pr, branding, eventy, incentive travel oraz produkcja tv. polzak marketing 2017 zorganizowało stowarzyszenie komunikacji marketingowej sar oraz polskie stowarzyszenie menedżerów logistyki i zakupów. partnerzy merytoryczni: związek firm public relations zfpr, meeting planner, stowarzyszenie organizatorów incentive travel oraz iaa polska międzynarodowe stowarzyszenie reklamy. proto.pl było patronem medialnym konferencji. więcej informacji i agenda spotkania. (red).