Polzak Marketing 2017 to wydarzenie edukacyjne, którego celem jest poszerzanie kompetencji uczestników z zakresu zakupu usług marketingowych. Konferencja ma służyć także wymianie wiedzy i doświadczeń pomiędzy profesjonalistami – reprezentantami reklamodawców oraz agencji. Spotkanie branży, w którym uczestniczyło ponad 150 osób, odbyło się 24 maja w hotelu Novotel Warszawa Airport. Odbyło się 15 prelekcji o efektywności zakupów marketingowych i współpracy, poprowadzonych przez 32 prelegentów ze strony reklamodawców i agencji.
Konferencja odbyła się w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja, którego celem jest ustalenie najlepszych standardów zakupowych i przetargowych w ośmiu kategoriach marketingowych: zakup mediów, komunikacja digital, komunikacja usług full service, komunikacja PR, branding, eventy, incentive travel oraz produkcja TV.
Polzak Marketing 2017 zorganizowało Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów.
Partnerzy merytoryczni: Związek Firm Public Relations ZFPR, Meeting Planner, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy.
PRoto.pl było patronem medialnym konferencji. Więcej informacji i agenda spotkania.
(red)