Marta Zienkiewicz oraz Jakub Kiraga z zespołu agencji Hill+Knowlton Strategies zostali laureatami polskiego Young Creatives Cannes w kategorii PR. Zwycięzcy będą reprezentować Polskę w międzynarodowym konkursie Young Lions 2017.
Zadaniem w kategorii PR było stworzenie kampanii dla jednego z partnerów konkursu, Fundacji Zaczytani.org. Członkowie Hill+Knowlton Strategies zdaniem jurorów stworzyli projekt działań PR-owych, który wyróżniał się niestandardowym podejściem do tematu. Dzięki temu Marta Zienkiewicz i Jakub Kiraga pokonali 10 innych zespołów.
Konkurs Young Lions 2017 odbędzie się 17 czerwca w Cannes. Członkowie polskiej agencji będą tam rywalizować w kategorii PR z dwudziestoma innymi zespołami.
Marta Zienkiewicz pełni funkcję Social Media & Influencer Marketing Managera w departamencie influencer marketingu, a Jakub Kiraga pracuje jako Senior Account Executive w dziale komunikacji marketingowej.
Wyniki konkursu Young Creatives Cannes ogłoszono 26 maja 2017 roku podczas Gali Konkursu KTR w warszawskim Teatrze Polskim. (mp)