Restauracja „This Is Not a Sushi Bar” z Mediolanu oferuje darmowe posiłki klientom, którzy mają dużą liczbę followersów na Instagramie. Im więcej obserwujących ma dana osoba, tym więcej dań może dostać bezpłatnie – opisuje euronews.com.
Lokal wydzielił pięć kategorii w swojej ofercie, w zależności od popularności klientów na Instagramie. Osoby, które mają więcej niż tysiąc followersów, mogą otrzymać za darmo jedno danie. Ci, których obserwuje więcej niż 100 tysięcy użytkowników, mogą bezpłatnie zamówić wszystkie dania z menu – czytamy.
„Pomysł, aby ktoś płacił za obiad, dając nam widoczność, wydaje się dobry i angażujący. Promocja »pocztą pantoflową« może umocnić naszą markę i sprawić, że będzie się o nas mówiło” – źródło cytuje wypowiedź Matteo Pittarello, założyciela lokalu.
Aby skorzystać z oferty, klienci muszą zamieścić na Instagramie zdjęcie z restauracji, wraz z podaniem jej nazwy i dodaniem odpowiedniego hashtagu. Następnie, przed otrzymaniem rachunku, muszą pokazać je obsłudze – podaje źródło.
Promocję uruchomiono w październiku 2018 roku i, jak mówią przedstawiciele lokalu, cieszy się ona dużą popularnością – czytamy dalej. (pp)