niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościRossmann żegna produkty z logo TeamX

Rossmann żegna produkty z logo TeamX

Sieć drogerii zdecydowała o wycofaniu ze sprzedaży kosmetyków z logo TeamX po aferze w świecie youtuberów, nazywanej „Pandora Gate” – podają wiadomoscihandlowe.pl.

Jak opisywaliśmy, w ostatnich dniach pojawiły się publikacje ujawniające m.in. niewłaściwe zachowania znanych youtuberów. Sprawę nagłośnił Sylwester Wardęga, a po nim materiał o sprawie przygotował też Konopskyy. Zgromadzone przez nich materiały wskazują m.in. na pedofilskie zachowania Stuarta Burtona, znanego jako Stuu – założyciela TeamuX. Wynika z nich także, że pozostali członkowie grupy i inni znajomi twórcy mieli świadomość, że koresponduje on i umawia się ze znacznie młodszymi od siebie dziewczynami, w wieku 13-15 lat.

Czytaj więcej: Wardęga ujawnia nowe fakty na temat afery na polskim YouTubie. IMM zbadał zasięg sprawy

Afera na polskim YouTubie nadal trwa. Ujawniono kolejne fakty

Mimo że TeamX już jakiś czas temu oficjalnie zakończył działalność, popularność członków zespołu nie spadła, a marki nadal współpracowały z nimi i używały w komunikacji odwołań do nazwy grupy – czytamy.

Teraz – w obliczu ujawnionych informacji – Rossman podjął decyzję o wycofaniu z oferty kosmetyków stworzonych we współpracy z tymi youtuberami. „Zdecydowaliśmy się wycofać ze sprzedaży artykuły sygnowane logo TeamX. W przypadku drogerii internetowej nastąpi to jeszcze dzisiaj. Natomiast wycofanie tych produktów z drogerii stacjonarnych jest pewnym procesem i zajmie nam 1-2 dni” – przekazała portalowi wiadomoscihandlowe.pl Agata Nowakowska, rzeczniczka Rossmanna.

Jak czytamy, wśród firm, które przygotowały kolekcje we współpracy z TeamX, jest Verona Products Profesional – właściciel marki Ingrid Cosmetics. Produkty te wciąż są dostępne na stronie internetowej producenta. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj