Rusza 18. edycja Konkursu Biuletynów Firmowych. W tym roku wprowadzono zgodną z przepisami RODO poufność danych w zgłaszanych pracach oraz wydłużono listę kategorii, w których można zdobyć nagrody: portal/intranet dla pracowników, portal/extranet dla klientów i partnerów oraz blog tematyczny.
„Chcemy nadal nagradzać prace, które realizują najwyższe standardy w custom publishingu i content marketingu. Tym samym pragniemy pomagać firmom i instytucjom tworzyć narzędzia, które będą dobrze realizować cele komunikacyjne” – powiedział Tomasz Kościelny, przewodniczący jury i dyrektor zarządzający agencji Agape, organizatora konkursu.
W jury zasiądą także: prof. nadzw. dr hab. Artur Krajewski, dyrektor artystyczny, Akademia Sztuk Pięknych; Karolina Dulnik, ekspert w dziedzinie komunikacji wewnętrznej, właścicielka DULNIK communico; Zofia Kościelna, dziennikarka i redaktor branży custom publishing; Agnieszka Madej, dyrektor wydawnicza agencji custom publishing Agape; Małgorzata Żurniewicz-Turno, grafik agencji custom publishing Agape oraz Joanna Chraniuk, redaktor prowadząca magazynu „Papierniczy Świat”.
Publikacje można zgłaszać do 19 lipca 2018 roku za pośrednictwem formularza.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu. (mp)