Piotr Należyty z początkiem czerwca 2017 roku objął stanowisko dyrektora marketingu Runmageddonu. Przez pierwsze dwa miesiące był wdrażany w działalność organizacji. Będzie odpowiadał za rozwój departamentu marketingu, a także bieżące zarządzanie działami komunikacji digitalowej i public relations, biurem obsługi klienta, współpracą z klubami oraz zespołem kreatywnym. Zajmie się m.in. scalaniem komunikacji i prac zespołów digital i PR, wytyczaniem kompleksowej strategii komunikacyjnej, rozbudową zespołu i nadzorem nad całością działań w zakresie PR-u zewnętrznego, w tym media relations. Będzie raportował bezpośrednio do Grzegorza Kity, wiceprezesa i współwłaściciela Runmageddonu.
W organizacji już wcześniej istniało stanowisko dyrektora marketingu, ale przedtem ograniczało się ono do zarządzania komórką digital. Pełnił je wówczas Bartosz Galiński, który nie współpracuje już z Runmageddonem.
Piotr Należyty poprzednio był związany z klubem siatkarskim Trefl Gdańsk. Przez niemal cztery ostatnie lata pełnił tam funkcję prezesa zarządu. Był odpowiedzialny za kompleksową przebudowę organizacji i wytyczenie nowej strategii rozwoju spółki. Doświadczenie zdobywał również w klubie piłkarskim Wisła Kraków, gdzie odpowiadał za sponsoring, a także w Piaście Gliwice, w którym zarządzał działem marketingu i komunikacji. (pk)