18 października 2016 rozpoczyna się 23 edycja Międzynarodowego Festiwalu Golden Drum.
W najbliższych dniach w Ljubljanie zgromadzą się specjaliści z całego świata, zajmujący się komunikacją i reklamą. W tym roku o nagrody będzie rywalizowało 1215 projektów z 26 krajów. Ceremonia ogłoszenia wyników i wręczenia nagród odbędzie się w piątek 21 października. W czterodniowym programie festiwalu znalazło się także wiele wydarzeń i imprez towarzyszących.
Festiwal rozpoczyna się o godz.14 w zamku w Ljubljanie prezentacją zgłoszonych prac. Później natomiast odbędzie się wieczór powitalny – Drum Roll.
„Z nową lokalizacją, odświeżonym wizerunkiem, a także oferowanym programem, festiwal wysłał jasny sygnał, że przeistacza się z festiwalu stricte reklamowego w festiwal szeroko pojętej branży kreatywnej” – podkreśla Mojca Briščik, dyrektor generalny festiwalu Golden Drum i Słoweńskiej Izby Reklamy.
Wśród ponad 40 prelegentów festiwalu pojawią się m.in.: Dušan Drakalski – najnowszy członek Galerii Sław Golden Drum, a także przewodniczący jury – zarówno sekcji Best Piece oraz Best Practice – Graham Lang oraz Eduardo Marques. Głównym gościem festiwalu będzie Cindy Gallop, której wykład „Jak zmieniać świat poprzez reklamę” odbędzie się w środę, 19 października o godz. 16:30 w Grand Hotel Union.
Partnerem tegorocznej edycji Festiwalu Golden Drum jest agencja MSLGROUP, a wśród członków jury znalazł się Sebastian Hejnowski. (mb)