Remington wraz z Polskim Stowarzyszeniem Alopecji ruszył 28 listopada 2022 roku z akcją „Bądź #Hairpositive”. Celem kampanii jest walka z krzywdzącymi stereotypami na temat włosów i normalizacja podejścia do włosów, które wychodzą poza standardy piękna.
Polskie Stowarzyszenie Alopecji to pierwsza w Polsce pozarządowa niedochodowa organizacja, która działa na rzecz i w imieniu osób chorych na łysienie plackowate, ich rodzin i opiekunów. Ma na celu rozwijanie i propagowanie inicjatyw, postaw i działań upowszechniających wiedzę na temat łysienia plackowatego.
W kampanię zaangażowani są twórcy internetowi, m.in.: Agnieszka Niedziałek, która prowadzi profil na Instagramie @napieknewlosy. Towarzyszy jej Kinga Wilczewska, która choruje na alopecję i działa na instagramowym profilu @lysababaa, a także Ewa Mazurek, która opowiada o problemach z włosami po zachorowaniu na COVID-19. Influencerki dzielą się swoimi włosowymi historiami na swoich profilach w mediach społecznościowych.
Źródło: instagram.com/lysababaa
Organizatorzy kampanii zachęcają także do dołączenia do akcji prowadzonej na Instagramie oraz Facebooku, w której wystarczy opublikować zdjęcie swoich włosów, dodać hashtag „hairpositive” oraz oznaczyć profil @remingtonstyle na Instagramie lub profil @Remingtondlakobiet albo @Remingtondlamezczyzn na Facebooku. Do zdjęcia można dołączyć swoją włosową historię. Za każdą publikację firma przekaże 20 zł na rzecz Polskiego Stowarzyszenia Alopecji. (bs)