Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Rusza 7. badanie „CSR w praktyce – Barometr CCIFP”! po raz siódmy rusza badanie „csr w praktyce – barometr francusko-polskiej izby gospodarczej”. jego celem jest poznanie skali zaangażowania firm w działania z zakresu csr – społecznej odpowiedzialności biznesu, ich motywów, a także tego kto i w jaki sposób zarządza polityką csr w organizacji. tegoroczna ankieta, poza tradycyjnymi pytaniami na temat angażowania się firm w poszczególne działania csr i zasobów, które na nie przeznaczają, została poszerzona o pytania dotyczące realizacji celów zrównoważonego rozwoju i ich adekwatności do aktualnych wyzwań i najbardziej palących zagrożeń dla świata, zarówno w kontekście ogólnoświatowym, jak i lokalnym – polskim. w badaniu znalazły się zagadnienia dotyczące m.in. zaangażowania biznesu w pomoc ukrainie, a także wyzwań, które stoją przed przedsiębiorcami w kontekście realizacji celów zrównoważonego rozwoju. udział w badaniu pozwala również firmom na sprawdzenie, jak w porównaniu z innymi wygląda ich poziom zaangażowania w kwestie społeczne i środowiskowe. odpowiedzi zbierane są do 23 listopada 2022 roku. ankietę można wypełnić na stronie. raport z badania zostanie zaprezentowany 6 grudnia 2022 roku podczas konferencji organizowanej przez ccifp i zostanie poszerzony o wyniki ankiety prowadzonej przez havas media group wśród konsumentów. proto.pl jest patronem medialnym badania.
Po raz siódmy rusza badanie „CSR w praktyce – Barometr Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej”. Jego celem jest poznanie skali zaangażowania firm w działania z zakresu CSR – społecznej odpowiedzialności biznesu, ich motywów, a także tego kto i w jaki sposób zarządza polityką CSR w organizacji.
Tegoroczna ankieta, poza tradycyjnymi pytaniami na temat angażowania się firm w poszczególne działania CSR i zasobów, które na nie przeznaczają, została poszerzona o pytania dotyczące realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju i ich adekwatności do aktualnych wyzwań i najbardziej palących zagrożeń dla świata, zarówno w kontekście ogólnoświatowym, jak i lokalnym – polskim. W badaniu znalazły się zagadnienia dotyczące m.in. zaangażowania biznesu w pomoc Ukrainie, a także wyzwań, które stoją przed przedsiębiorcami w kontekście realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju.
Udział w badaniu pozwala również firmom na sprawdzenie, jak w porównaniu z innymi wygląda ich poziom zaangażowania w kwestie społeczne i środowiskowe.
Odpowiedzi zbierane są do 23 listopada 2022 roku. Ankietę można wypełnić na stronie.
Raport z badania zostanie zaprezentowany 6 grudnia 2022 roku podczas konferencji organizowanej przez CCIFP i zostanie poszerzony o wyniki ankiety prowadzonej przez Havas Media Group wśród konsumentów.
PRoto.pl jest patronem medialnym badania.